لرستان

معاون سیاسی استانداری لرستان: فرمانداران و مدیران از حاشیه‌های سیاسی بپرهیزند

روزهای بروجرد- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: فرمانداران و مدیران از حاشیه‌های سیاسی بپرهیزند.

بهرام ستاری در آیین تودیع و معارفه فرماندار رومشکان افزود: در بحث توسعه سه عامل اساسی منابع مادی، منابع انسانی و منابع خدادادی موثر هستند.

وی گفت: اگر این سه عامل فضا را برای ایجاد یک اشتغال خوب مهیا نکند نمی‌توانیم مدعی باشیم دولت و مدیران خدمتگزاری هستیم و  مدیران باید سه ویژگی جهادی،  انقلابی و مردم‌داری را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان مهمترین رکن دولت مردمی را مردم محوری عنوان کرد و گفت: این دولت قوی مردمی برای چیست؟ برای این است که بگوییم مردم ولی نعمت جامعه اسلامی هستند و امروز نظام باید با تمام ظرفیت و مدیریت اجرایی به جای پرداختن به حاشیه‌های سیاسی به بحث پاشنه آشیلی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان دردآوردترین مساله یاد می‌کند بپردازند و این رسالت اصلی ماست.

ستاری دستنایی تاکید کرد: از فرمانداران و مدیران می‌خواهیم از حاشیه‌های سیاسی بپرهیزند چرا که این استان کم از سیاست‌بازی‌ها آسیب ندیده است و امروز وظیفه و رسالت ما این است به جای پرداختن به حاشیه‌ها به اصل بپردازیم و اصل مردم هستند و برای اینکه بتوانیم امکاناتی که در خور شأن این ملت هستند به ارمغان آوریم فرمانداری محور اجراست و باید این موضوع را  در دستور کار قرار دهیم.

در پایان این مراسم سید مصطفی موسوی به عنوان سرپرست فرمانداری رومشکان معارفه و از زحمات «نعمت دستیاری» فرماندار سابق رومشکان تقدیر شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close