اخبار بروجرد

کاهش ۵۷ درصدی تعداد سفرهای نوروزی به بروجرد

روزهای بروجرد- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: تعداد سفرهای نوروزی به این شهرستان در روز اول سال جدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد کاهش دارد.

امین گودرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن برای شکست کرونا در آغاز سال نو با کاهش تردد در جاده های شهرستان مواجه هستیم و این نشان دهنده این است که بیشتر مردم به موضوع در خانه ماندن توجه ویژه داشته اند.

وی اظهار داشت: ماموران راهداری بروجرد براساس شیفت بندی صورت گرفته برای  انجام وظایف و خدمات رسانی به مردم در حالت آماده باش کامل هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد بیان کرد: سه تیم راهداری با ۴۵ نفر نیرو و ۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های شهرستان به صورت شبانه روزی حضور دارند و خدمات رسانی می کنند.

گودرزی با اشاره به اینکه از شنبه سامانه بارشی جدید به آسمان شهرستان وارد می شود، اضافه کرد: مردم در صورت نیاز به سفرهای ضروری اطلاعات جاده ها را از راهداری و یا پلیس راه کسب کنند و با تجهیزات کامل سفر خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم لغو سفرهای نوروزی ادامه داد: بهترین راه پیشگیری ماندن در خانه و لغو سفرهای غیرضروری است تا بتوانیم کرونا را شکست داده و به زندگی عادی خودمان برگردیم.

شهرستان بروجرد در شمال لرستان واقع شده و با شهرستانهای اراک و نهاوند در استانهای مرکزی و همدان هم مرز است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close