اخبار بروجرد

رئیس شورای شهر بروجرد: تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی بروجرد تا سقف سه طبقه را پوشش دهد

 روزهای بروجرد- رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد از ایجاد کارگروه جذب سرمایه‌گذار در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر، موسی نیکوکار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شورای اسلامی شهر بروجرد که در محل ساختمان شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: از سازمان همیاری ها مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کل استان طلب داریم که این حساب در تهران بلوکه شده است و اگر آن را اختصاص دهند خیلی از مشکلات حل میشود.

وی، افزود: در حال حاضر شهرداری تعداد ۶۰ نیروی بالای ۶۰ سال سن دارد که اگر بازنشسته شوند باری از روی دوش شهرداری برداشته می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد، تصریح کرد: همچنین در دو سال اخیر تعداد ۱۹۵ نیرو بازنشسته شده اند و ۱۱۰ نیرو هم بازنشسته خواهیم داشت و اگر این تعداد نیرو بازنشسته شوند ۳۵۰ میلیون تومان ماهانه از هزینه های شهرداری کاسته می شود.

نیکوکار، ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر هیچ سرمایه گذاری برای امر سرمایه گذاری به بروجرد ورود پیدا نکرده است.

وی، اظهار داشت: انتظار می رود برای رفع این معضل یک کارگروه یا کمیته به نام کارگروه جذب سرمایه گذار در شهر ایجاد شود که اعضای گروه می تواند با نظارت فرمانداری، نمایندگان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد، صنعت معدن و تجارت بروجرد، و اعضای شورای اسلامی شهر در این کارگروه حضور داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد در بخشی دیگر از سخنان خود به نبود تجهیزات لازم برای  اطفاء حریق در ساختمان های بیش از سه طبقه در مسکن مهر بروجرد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در مسکن مهر بروجرد مجتمع هایی با ۱۲ طبقه ساخته شده است که در بروز حادثه و آتش سوزی در این واحدها با مشکل مواجه خواهیم بود.

نیکوکار، ادامه داد: تجهیزات و امکانات فعلی موجود تا سقف سه طبقه را می تواند پوشش دهد و بیشتر از سه طبقه امکان پذیر نیست و انتظار داریم برای دریافت تسهیلات خرید تجهیزات با شورا مساعدت شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close