لرستان

هیچ مورد مثبتی از کرونا در زندان‌های لرستان ثبت نشده است

روزهای بروجرد- مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: با تدابیری که در روزهای اول ورود کرونا به کشور در نظر گرفته شد خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی از کووید ۱۹ در زندان‌های استان گزارش نشده است.

عبدالمجید کشوری در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس اتخاذ تدابیر کاربردی و بسیج کلیه نیروها، امکانات و همچنین بالا بودن ضریب ایمنی بهداشتی و درمانی زندان‌های استان تاکنون از ورود ویروس کووید ۱۹ به زندان‌های استان جلوگیری شده است و در بازدید از زندان‌های استان و گفت‌وگو با  زندانیان بر لزوم تبعیت از قوانین و مقررات زندان از سوی زندانیان تاکید شده است.

وی افزود: کلیه کارکنان، مسئولان زندان‌ها و مراجع قضایی با تمام توان به ارائه خدمت در چارچوب قوانین و مقررات مشغول هستند  و حتی در ایامی که برخی مراکز و سازمان‌های کشور در تعطیلی به سر می‌برند، مجموعه زندان‌ها و دستگاه قضا در حال ارائه خدمت هستند.

مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان اینکه مطالعات ما در بحث زندانیان استان از رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده خبر می‌دهد عنوان کرد: در همه حوزه‌های اجتماعی و خدماتی به طور یقین امکان حصول رضایتمندی صددرصدی برای جامعه هدف وجود ندارد بر همین اساس قضاوت در مورد عملکرد را باید به صورت معدلی از اقدامات در نظر گرفت و طبیعی است و رضایتمندی گروهی به دلایل مختلف نیز حاصل نخواهد شد.  

وی بیان کرد: همانگونه که به دفعات، ریاست قوه قضائیه و رئیس سازمان زندان‌های کشور  گفته‌اند به زندانیان و خانواده‌های آنها این اطمینان داده می‌شود در نظام قضایی و زندانبانی اسلامی کشور همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم و زندانیان به کار گرفته می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close