اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: شهرستان به وضعیت قرمز نزدیک می شود/ ادارات و بانک ها از روز سه شنبه تا آخر هفته تعطیل است

روزهای بروجرد- معاون استاندار و فرماندار بروجرد با اشاره به تلاش ها و برنامه های پیشگیری که در هفته های گذشته برای مبارزه با بیماری کرونا ویروس انجام شده، اظهار داشت: متاسفانه بعد از سیزده فروردین آمار مراجعان و مبتلایان به مراکز درمانی افزایش یافته که این یک زنگ خطر است.

 

عبدالرحیم رحیمی افزود: بروجرد جزء چهار شهر استان است که به وضعیت قرمز نزدیک می شود.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی و توجه به زحمات و تلاش هایی که تاکنون برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در شهرستان انجام شده تصریح کرد: متاسفانه در یکی دو روز گذشته برخی افراد در پارک ها و اماکن تفریحی تجمع کردند به طوری که انگار همه چیز تمام شده است در حالی که اینچنین نیست و وضعیت خطرناکی است.

فرماندار بروجرد افزود: برای مقابله با این وضعیت این تصمیمات گرفته شده است: ۱)نیروهای نظامی و انتظامی با هر گونه تجمع در پارک ها و بوستان های شهر بروجرد برخورد قاطع خواهند کرد. ۲)طرح زوج و فرد به شدت انجام خواهد شد. کسانی که رعایت نکنند علاوه بر جریمه، خودروی آنها ۳۰ روز توقیف خواهد شد. ۳)کلیه ادارات و ارگان ها از روز سه شنبه تا آخر هفته به طور صد در صدی تعطیل خواهند بود. ۴)بانک ها تا آخر هفته تعطیل خواهند بود.

?رحیمی ضمن تاکید دوباره بر رعایت مسائل بهداشتی بیان داشت: از مردم درخواست می کنیم برای اینکه وضعیت به سمتی نرود که موجب پشیمانی ما در آینده شود به شدت موارد بهداشتی را مراعات کنند. اگر در چهار – پنج روز آینده این موارد رعایت نشود مجبور می شویم هفته آینده نیز این محدودیت ها را ادامه دهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close