لرستان

شمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۷۵۴ نفر رسید/ فوت ۶۱ نفر

روزهای بروجرد- نیکبخت از افزایش تعداد بیماران کرونایی به ۷۵۴ نفر خبرداد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نفر به تعداد بیماران کرونایی افزوده شده است.
« محمد رضا نیکبخت» ۱۳ فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱  نفر به آمار مبتلایان  به کرونا در لرستان اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: تا کنون دو هزار و ۱۷۷ نمونه ی از بیماران مشکوک به “کرونا” در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

وی بیان کرد: تاکنون به  تعداد دو هزار و  ۴۵نمونه پاسخ داده شده که از این تعداد ۷۵۴ مورد مثبت و ۱۲۹۱نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۱ مورد مرگ قطعی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در استان لرستان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۲ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: ۱۶۲ بیمار هم پس از بهبودی از مراکز درمانی مرخص شده اند.

نیکبخت افزود: ۴۶۵ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان لرستان در منازل خود تحت مراقبت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به  آخرین  آمار مبتلایان به کرونا ویروس، افزود: تعداد ۱۷۲ نفر از مبتلایان از  شهرستان خرم آباد و ۱۵۳ نفر هم از شهرستان سلسله هستند.

وی افزود: در شهرستان بروجرد ۱۲۱ نفر، شهرستان دلفان ۸۷ نفر،شهرستان درود ۸۰ نفر، شهرستان ازنا ۴۲ نفر، شهرستان الیگودرز ۳۵ نفر و شهرستان کوهدشت ۲۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند.

نیکبخت افزود: شهرستان چگنی ۱۳ نفر، شهرستان پلدختر ۱۲ نفر، شهرستان رومشکان ۹ نفرو شهرستان سپیددشت ۲ نفربه ویروس کرونا مبتلا هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close