اخبار بروجرد

خانه «ورشوسازی» بروجرد با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی افتتاح می‌شود

روزهای بروجرد– مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از افتتاح خانه «ورشوسازی» بروجرد با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی خبر داد.

عطا حسن پور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دقایقی پیش به منظور برنامه‌ای دو روزه وارد لرستان شد.

او بیان داشت: معاون وزیر میراث فرهنگی در روز نخست سفر خود به لرستان از وضعیت صنایع‌دستی در خرم‌آباد بازدید خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، گفت: بازدید از بازارچه صنایع‌دستی محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک، افتتاح کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، بازدید از کارگاه چرم‌دوزی و سرناسازی و نشست با صنعتگران استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خرم آباد است.

حسن پور با اشاره به اینکه معاون وزیر میراث فرهنگی ظهر فردا و در دومین روز سفر خود به لرستان وارد بروجرد خواهد شد، افزود: افتتاح خانه «ورشوسازی» بروجرد، افتتاح فروشگاه صنایع‌دستی، بازدید از خانه نساجی، بازدید از دپارتمان «ورشوسازی»، بازدید از خانه چوب و نشست با هنرمندان صنایع‌دستی از برنامه‌های سفر معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور به بروجرد است.

او عنوان کرد: استان لرستان در زمینه تولیدات صنایع‌دستی از ظرفیت‌های بسیار خوبی بهره می‌برد که تلاش می‌کنیم در سفر معاون وزیر، نسبت به مرتفع کردن برخی از موانع و مشکلات پیش روی این صنعت در راستای حمایت از هنرمندان گام برداریم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close