اخبار بروجردحوادث

۶ کشته و ۱ مصدوم در تصادف محور بروجرد اراک

روزهای بروجرد- رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد گفت: تصادف پراید و کامیون در محور اراک – بروجرد ۶ کشته و ۱ مصدوم به‌جا گذاشت.

محمدکرمی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بامداد ۲۱ فروردین ۹۹ در کیلومترهای ۳۰ و ۳۵ محور بروجرد اراک براثر تصادف خودروهای پراید با کامیون ولوو و پراید با کامیون NL، شش نفر سرنشین خودروها در دم کشته و ۱ نفر به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام تصادف بین خودروهای پراید و کامیون ولوو توسط مرکز EOC، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین‌شهری زالیان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند ک یک نفر کشته حادثه را با استفاده از ست نجات رهاسازی کرده و مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد خاطرنشان کرد: در حین عملیات، توسط خودروهای عبوری به عوامل امدادی اطلاع داده شد که در کیلومتر ۳۵ محور بروجرد _ اراک حادثه دیگری رخ‌داده است که عوامل امدادی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

کرمی اضافه کرد: این حادثه که بین خودروهای پراید و کامیون NL رخ‌داده بود، متأسفانه ۵ نفر سرنشین خودرو پراید در دم جان باختند و عوامل امدادی سریعاً شروع به عملیات رهاسازی کردند و ۵ جسد آن خودرو را به آمبولانس آرامستان شهرستان شازند استان مرکزی تحویل دادند.

وی بیان کرد: از همه عزیزان مسافر خواهشمندیم حتی‌الامکان در خانه خود بمانند و چنانچه سفر ضروری دارند با رعایت قوانین رانندگی به سفر خود بپردازند تا شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close