اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: ضریب رشد و پیشرفت شهرستان کمتر از میزان مورد انتظار بوده است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته تکامل خود را حفظ و خدمات قابل توجه بسیاری به مردم دورترین نقاط کشور ارائه کرده است.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم زیرا برای این تحقق این مهم جوانان زیادی جان خود را فدا کرده اند.

وی اظهارداشت: دشمنان انقلاب از مدتها قبل شعار می دادند که مردم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نمی ببینند اما به کوری چشم استکبار جهانی این آیین ها با شکوه هر چه تمام تر در حال برگزاری است.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: مردم در ۲۲بهمن با حضور در راهپیمایی بار دیگر دشمن را ناکام می گذارند.

رحیمی بیان کرد: در بروجرد امسال ۷۳ طرح با ۲۹۰میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی و افتتاح شد.

وی اضافه کرد: ۹۰ درصد روستاهای بروجرد از نعمت گاز شهری بهره مند هستند و تعداد خط تلفن ثابت در این شهرستان به ۱۰۶ هزار خط افزایش یافته است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ۹۰ درصد راه های روستایی آسفالت و ۱۴۷طرح هادی به صورت ۱۰۰ درصد در روستاها اجرا شده است.
رحیمی یادآورشد: تعداد تخت های بیمارستانی به ۴۰۰ تخت افزایش یافته که این موارد بخشی از خدمات و پیشرفت در بروجرد است.

وی اضافه کرد: با اتحاد و همکاری می توان مشکلات را حل کرد و تا زمانی که اتحاد وجود نداشته باشد کاری پیش نمی رود.

فرماندار بروجرد گفت: باید از ظرفیت های شهرستان بروجرد در راستای برطرف کردن مشکلات به نحو مطلوب استفاده کرد.

رحیمی افزود: ضریب رشد و پیشرفت شهرستان کمتر از میزان مورد انتظار بوده لذا باید برای جبران این مهم در آینده برنامه ریزی های کرد.
وی بیان کرد: باید از پتانسیل های ۲ نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و پیشرفت بروجرد استفاده شود همه در کنار هم و با دوری از اختلافات برای حل مشکلات شهرستان تلاش کنیم.

فرماندار بروجرد با اشاره به کمبود اعتبارات گفت: ۱۷۰میلیارد ریال اعتبار استانی برای بروجرد در نظر گرفته شده که تنها ۴۰درصد آن محقق شده و با این اعتبارات اندک کاری پیش نمی رود بلکه باید از اعتبارات ملی استفاده شود.

رحیمی با اشاره به وضعیت بازار و نظارتها افزود: فروشندگان برای فروش اجناس باید از گران فروشی خودداری کنند زیرا نمی توان در هر مغازه یک بازرس منصوب شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close