اخبار بروجرد

معرفی «بروجرد» به‌ عنوان شهر سبز

روزهای بروجرد- رییس شرکت گاز بروجرد گفت: شهرستان به‌عنوان شهر سبز معرفی خواهد شد.

شاهرخ همتی در مراسم افتتاح ساختمان گاز اشترینان، اظهار کرد: چهار طرح گازرسانی صنعتی و خانگی همزمان با هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه از جمله این طرح‌ها گازرسانی ۱۳ واحد صنعتی، تولیدی و رفاهی است، افزود: گازرسانی به پنج روستای دره حسین، بردبل ورکوه، لتستان، مله کبود و بازگیر و افتتاح ساختمان اداری شهر اشترینان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته جاری است.

رئیس شرکت گاز بروجرد، تصریح کرد: کلنگ عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی مدیران و چهار روستای کولیدر، سراب پنبه، چنار و یارمحمد نیز در این هفته به زمین زده می‌شود.

همتی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است، اضافه کرد: ۲۸ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان در راستای خدمات‌رسانی یکسان دولت سیزدهم به شبکه گاز سراسری متصل شدند.

او بیان کرد: این مدت همچنین کار گازرسانی به پنج روستای این شهرستان انجام شد و هم‌اکنون عملیات گازرسانی به چهار روستای دیگر این شهرستان در حال انجام است.

رییس شرکت گاز بروجرد ادامه داد: گاز رسانی روستاهای این شهرستان ۱۰۰ درصد به اتمام رسید و با بهره‌برداری از آن‌ها، بروجرد به‌عنوان شهر سبز معرفی خواهد شد.

همتی اظهار کرد: بیش از ۱۱۶ هزار مشترک گاز در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد بیش از ۹۰ هزار مشترک شهری و مابقی در روستاها ساکن هستند.

 

 

منبع: ایسنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close