اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد نتایج رسمی انتخابات مجلس در بروجرد را اعلام کرد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: عباس گودرزی و فاطمه مقصودی به عنوان منتخبان مردم بروجرد و اشترینان در مجلسنتایج یازدهم انتخاب شدند.

به گزارش فارس، عبدالرحیم رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: عباس گودرزی و فاطمه مقصودی با کسب بیشترین آراء به عنوان منتخبان مردم بروجرد و اشترینان به مجلس یازدهم راه یافتند.

وی عنوان کرد: از مجموع ۸۷ هزار و ۷۳۰ رأی (صحیح و باطله) عباس گودرزی با کسب ۴۹ هزار و ۱۶۰ رأی حائض بیشترین آراء شده و به عنوان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین فاطمه مقصودی با کسب ۱۷ هزار و ۸۹۴ رأی به عنوان دومین نماینده منتخب این شهرستان به مجلس یازدهم راه یافت.

رحیمی بیان کرد: محمدرضا جابرانصاری و محمد ابوالفتحی نیز به ترتیب با کسب ۱۶ هزار و ۵۴۶ و ۱۶ هزار و ۱۱۸ رأی بیشترین آراء را به دست آوردند.

وی تاکید کرد: سید محمدمهدی محبوبی و سعید سبزیان نیز به ترتیب ۷۵۳۳ و ۵۱۴۷ رای را به دست آوردند.

فرماندار بروجرد افزود: رضا ولی پوری و زینب نیازی نیز به ترتیب۳۱۳۹ و ۲۱۳۸ رای را از ان خود کردند.

رحیمی تصریح کرد: در بخش دیگری از سخنان خود گفت در جریان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان هیچ گزارش قابل استنادی مبنی بر تخلف انتخاباتی نامزدها گزارش نشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تخلفات تبلیغاتی نامزدها بیان کرد: تخلفاتی در این زمینه رصد و پرونده‌های تخلفاتی تشکیل شده و دستگاه قضا به آن‌ها رسیدگی می‌کند.

فرماندار بروجرد اظهار کرد: در مجموع یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضایی آرام و با سلامت برگزار شد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “فرماندار بروجرد نتایج رسمی انتخابات مجلس در بروجرد را اعلام کرد”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close