اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: فرد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در بروجرد بهبود یافته و ترخیص می‌شود

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با اقدامات شبانه روزی کادر پزشکی بخش ایزوله بیمارستان آیت الله بروجردی بیمارمبتلا به کرونا بهبود یافته و به زودی ترخیص می‌‎شود.

عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اقدامات گسترده در راستای پیشگیری از کرونا، ضدعفونی ادارات و مدارس و معابر پر تردد و تداوم این امر افزود: به مردم اطمینان میدهیم که شهرستان بروجرد با توجه به اینکه در جاده ترانزیتی کشور قرار دارد در راستای ویروس کرونا امن بوده و جای نگرانی نیست.

وی اظهارداشت: توجه و همکاری شهروندان بروجردی به پیشگیری و مبارزه جدی با ویروس کرونا قابل تقدیر است و تداوم پیشگیری از این ویروس منجر به سالم سازی شهر و ارتقای سلامت شهروندان می شود.

معاون استاندار بیان کرد: با توجه به ضرورت استفاده از ماسک، دستکش، ژل و مواد ضدعفونی کننده از امروز کار توزیع این کالاهای در سطح وسیع به همت کارخانه های اکسیر و زاگرس فارمد با همکاری شبکه بهداشت آغاز می شود. 

رحیمی با اشاره به کشف بزرگترین انبار دارویی ضد کرونایی احتکار شده در بروجرد اضافه کرد: با همه افراد محتکر به طور جد برابر قانون برخورد و محیط برای این افراد نا امن خواهد بود.

تا روز سه شنبه در مجموع ۱۸ نفر در لرستان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲ نفر فوت شده و هشت نفر نیز بهبود یافته اند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “فرماندار بروجرد: فرد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در بروجرد بهبود یافته و ترخیص می‌شود”

  1. با سلام توزیع وسیع اقلام بهداشتی مثل ماسک الکل و … در کدام قسمت شهر انجام شده که هیچی گیر نمیاد؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close