اخبار بروجرد

امام جمعه موقت بروجرد: با توجه به کاهش جمعیت شیعه باید تفکر “۲ فرزند کافی است” از جامعه رخت بربندد

روزهای بروجرد- امام جمعه موقت بروجرد گفت: طراحی محتوای برنامه شبکه‌های مجازی از سوی غرب، سلامت  فکری کودکان را تهدید می‌کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام  محمدعلی اسدی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: در شرایط کنونی استفاده از گوشی تلفن همراه به عنوان سرگرمی و دیدن انواع فیلم و برنامه های مختلف به ظاهر ساده و عادی است اما خطر جدی برای افکار کودکان دارد.

وی افزود: گرایش کودکان به استفاده از گوشی تلفن همراه و حضور در شبکه های مجازی خطری جدی است که نباید نادیده گرفته شود و خانواده ها به بهانه سرگرم شدن کودکان و نوجوانان از خطر اینگونه برنامه ها غافل نشوند.

وی تاکید کرد: جوانان ایرانی دارای خلاقیت و افکاری هستند که اگر در مسیر حمایت و رشد قرار گیرد می توانند به تولید برنامه های علمی و آموزشی بپردازند که جسم و روح کودکان را رشد و صیقل می دهد.

امام جمعه موقت بروجرد همچنین گفت: پیروی از هوی نفس و خلاف مسیر دین عمل کردن موجب رها شدن می شود و سعادت ابدی از آن افرادی است که حق را در هرجا قبول و به اشتباه خود اعتراف می کنند.

حجت الاسلام اسدی نسب با اشاره به ۲۰ تیرماه روز جمعیت افزود: جامعه پویا و سعادتمند به نیروی جوان نیاز دارد و کاهش فرزند آوری یک الگوی غربی برای کاهش جمعیت و حرکت به سوی جامعه پیر است.

امام جمعه موقت بروجرد گفت: با توجه به کاهش جمعیت شیعه، این تفکر که تنها یک یا ۲ فرزند کافیست باید از جامعه رخت بربندد و به سمت داشتن جامعه ای جوان برای آینده حرکت کنیم چراکه ترویج فرهنگ تک یا کم فرزندی، توطئه غرب علیه خانواده های ایرانی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close