اخبار بروجرد

تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه در بروجرد

روزهای بروجرد- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام آرایشگاه‌های زنانه این شهرستان تا اطلاع ثانونی تعطیل است.

 حمید آزادبخت در گفت وگو با ایرنا افزود: توجه به فعالیت آرایشگاهها در این ایام و شلوغی کار آنها و نیز شیوع ویروس کرونا به منظور پیشگیری از این بیماری مجموع آرایشگاههای زنانه بروجرد از امروز تعطیل شدند.

وی اظهار داشت: این اقدام در راستای ارتقا سطح سلامت صاحبان این واحدها مردم و خانوادهای آنها انجام شده و انتظار می رود بلنوان برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از رفتن به این اماکن پرهیز کنند. 

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ واحد آرایشگری زنانه در این شهرستان فعالیت می‌کند، بیان کرد: واحدهای آرایشگری یکی از اماکن عمومی هستند که ویروس کرونا در این اماکن سریع منتشر می شود لذا برای حفظ سلامت شهروندان این واحدها تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود 
 آزاد بخت اضافه کرد: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مواد ضد کرونا و ایجاد تعادل و ارامش در بازار توزیع  روزانه ۱۰ هزار ژل ضدعفونی کننده  با هدف  کوتاه کردن دست دلالان و افراد سود جو در داروخانه های سطح شهر بروجرد در حال انجام است. 

رییس اداره صمت بروجرد یادآور شد: بازرسان این اداره با هرگونه ـ گرانفروشی و کم فروشی در زمینه مواد ضد کرونا و احتکار این اقلام به طور شبانه روزی فعالیت دارند. 

وی ادامه داد: همچنین روزانه چهار هزار ماسک توسط شبکه بهداشت در داروخانه های این شهر  توزیع می شود 
وی بیان کرد: با همکاری شرکت داروپخش کشور سه هزار لیتر مواد برای ضدعفونی اماکن و سطوح بیمارستانها، اماکن نظامی و انتظامی بروجرد تامین که از طریق شبکه بهداشت توزیع خواهد شد. 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close