اخبار بروجرد

بروجردی: رفع کمبودهای اقلام پیشگیری از کرونا در بروجرد/ مردم موضوع را جدی بگیرند

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبودهای اقلام پیشگیری از کرونا در شهرستان مرتفع خواهد شد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل بیماری کرونا، کشور در شرایط ویژه‌ای به‌سر می‌برد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این بیماری ۶۵ کشور جهان را درگیر کرده که با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های صادره از طرف وزارت بهداشت و درمان و مسئولین ذیربط که رسانه ملی نیز بسیار فعال آن را منتقل می‌کند، حتماً خواهیم توانست بر این بیماری غالب بشویم ولی رعایت این هشدارها مهم است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل کمبودهایی که در شهر بروجرد و اشترینان در راستای اقلام پیشگیری مثل ماسک و ژل ضدعفونی وجود دارد جلسه‌ای برگزار و قرار شد کاستی‌ها را به میزانی که میسر است رفع کنند.

بروجردی اضافه کرد: این وظیفه‌ای است که عملاً همه دارند انجام می‌دهند و انصافاً اقدامات پرستاران و دکترها بسیار قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: مردم موضوع را جدی بگیرند، در این مدت کوتاه یکی از همکاران منتخب خود را از دست دادیم و تعدادی از نمایندگان درگیر هستند.

بروجردی عنوان کرد: با این وجود تعداد درمان شدگان نسبت به افراد مبتلا شده بسیار بالا است؛ در راستای مقابله با این بیماری براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی در رده جهانی رتبه دوم را داریم.

وی اظهار کرد: قطعاً بر این بیماری غلبه خواهیم کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close