لرستان

هشت ایستگاه سنجش سلامت در ورودی های لرستان دایر می شود

روزهای بروجرد- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در لرستان گفت: بر اساس مصوبات این ستاد هشت ایستگاه سنجش سلامت مسافران در مبادی ورودی استان دایر می شود.

احمدحسین فتایی با اعلام این خبر افزود: ورودی شهرستان بروجرد از سمت استان مرکزی، ورودی شهر اشترینان از سمت استان همدان، ورودی  شهرستان الیگودرز از سمت اصفهان و ورودی شهرستان دلفان از سمت کرمانشاه از جمله محل های تعیین شده هستند. 

وی اظهار داشت: همچنین بر اساس این مصوبه در ورودی شهرستان های پلدختر و خرم آباد از سمت خوزستان، ورودی  شهرستان ازنا از سمت استان مرکزی در محور ازنا – شازند و ورودی شهرستان کوهدشت از سمت استان ایلام ایستگاههای سنجش سلامت دایر می شود.

وی ادامه داد: در این ایستگاه  دست کم یک نفر از هرکدام از دستگاههای علوم پزشکی، راهداری و هلال احمر و ۲ نیروی بسیجی حضور دارند و نیروهای انتظامی نیز در کنار این افراد هستند تا کار سنجش سلامت مسافران به صورت ۲۴ ساعته انجام شود.

فتایی گفت: تمامی سرنشینان خودروهای سبک و سنگین بدون اغماض و با دقت می بایست مورد سنجش قرار گیرند و در این زمینه استثنایی لحاظ نشود و  درصورت مشاهده علایم بیماری در هر یک از سرنشینان خودرو، می بایست از ورود خودرو به استان ممانعت بعمل آمده، برگشت داده شود و مشخصات وسیله نقلیه و شخص مشکوک ( کد ملی و شماره تلفن ) یادداشت شده تا در صورت نیاز، امکان پیگیری بعدی مقدور باشد. 

وی تصریح کرد: این ایستگاهها پس از جانمایی درست و اصولی دایر شده و فعالیت آنها به زودی آغاز می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close