اخبار بروجردویژه ها

مرگ ۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بروجرد تایید شد

روزهای بروجرد- رییس شبکه بهداشت بروجرد گفت: هم اکنون ۲۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله بروجردی بستری هستند که در صورت کنترل نشدن ورودی شهرستان این آمار افزایش می یابد.

دکتر محمد کاکاوند در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ که در بیمارستان آیت الله بروجردی  بستری بود جان خود را از دست دادند.

وی تعداد بیماران مشکوک به ویروس کرونا بستری شده را ۲۰ تن اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا با حال عمومی خوب بهبود یافته و مرخص شده اند.

کاکاوند بیان کرد: تا زمانی که ورودی‌های شهر بروجرد باز، و فروشندگان سیار در خیابان های شهر فعالیت می‌کنند باید منتظر افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی می شود، اظهار داشت: از مردم انتظار می رود با رعایت نکات بهداشتی و هشداره ها ما را در ریشه کن کردن این بیماری یاری نمایند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد یادآور شد: از هم وطنان درخواست می شود درخانه بمانند و از سفر به بروجرد پرهیز نمایند.

دکتر کاکاوند با اشاره به انتشار سریع ویروس کرونا اضافه کرد: ورودیهای شهر بروجرد برای حلوگیری از ورود میهمانان و مسافران نوروزی باید بسته  یشود و امیدواریم مردم ببش از گذشته نکات بهداشتی را رعاایت کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close