اخبار بروجرد

بودجه ۱۵۴ میلیارد تومانی شهرداری بروجرد در سال ۹۹

روزهای بروجرد- لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری بروجرد به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

شهردار بروجرد در جلسه صحن رسمی شورای اسلامی شهر درباره این لایحه گفت: ماموریت اساسی نهاد شهرداری توسعه و عمران متوازن شهر است و هماهنگی بودجه و برنامه لازمه اجرای این مهم می باشد.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری بروجرد ماموریت ایجاد رفاه، آسایش و خدمات بهینه به شهروندان را دارد افزود: بودجه سال ۹۹ با سالهای گذشته متفاوت است و بر اساس واقعیت و پتانسیل ها ی موجود ارائه شده است.

رحیم جافری رقم بودجه سال ۹۹ را حدود ۱۵۴ میلیارد تومان اعلان و خاطرنشان کرد: رقم ارائه شده مشتمل بر بودجه شهرداری مرکزی و سازمان های تابعه می باشد.

وی با استناد به اظهارات کارشناس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تاکید کرد: اولین، بهترین و دقیقترین بودجه شهرداری های کشور در سال ۹۹ متعلق به شهرداری بروجرد می باشد و این بودجه در قالب ۶ محور عملیاتی و ماموریتی: «مبحث کالبدی و شهرسازی»، «محیط زیست و خدمات شهری»، «ایمنی و مدیریت بحران»، «حمل و نقل و ترافیک»، «خدمات مدیریتی» و «اجتماعی و فرهنگی» تدوین شده است.

جافری در انتها با بیان این که در تنظیم بودجه سال ۹۹ نسبت ۴۰ درصد بودجه عمرانی به ۶۰ درصد بودجه جاری رعایت شده است تصریح کرد: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و تلاش بی وقفه کارکنان شهرداری بتوانیم رضایت و اعتماد شهروندان گرامی را جلب نمائیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close