اخبار بروجرد

رییس شبکه بهداشت و درمان: مردم بروجرد در منزل بمانند

روزهای بروجرد- رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: به منظور پیشگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود مردم در منزل بمانند و تنها برای کارهای ضروری بیرون بیایند.

دکتر محمد کاکاوند در گفت و گو با  ایرنا افزود: مبارزه با کرونا در حالت خوش بینانه تا فروردین و در بدترین حالت تا خرداد ماه ادامه دارد و انتظار می رود مردم  در راستای مبارزه با این ویروس نکات بهداشتی را رعایت و از دید و بازدید اقوام اجتناب کنند.

وی بیان کرد: همه افراد جامعه باید نسبت به رعایت بهداشت فردی توجه لازم را داشته باشند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: هشت هزار ماسک و ژل ضدعفونی کننده و الکل با همکاری شبکه در داروخانه‌های شهرستان توزیع می‌شود.

وی اظهارداشت: در مرحله توزیع اولویت با بیمارستان‌ها و مرحله بعد داروخانه‌ها را پوشش می‌دهیم و داروخانه‌ها نیز با هماهنگی‌های لازم به‌ طور سهیمه بندی اعلام شده و مشخص می‌توانند مراجعه کنند و سهمیه روزانه ژل ضدعفونی و ماسک بهداشتی را دریافت کنند.

کاکاوند گفت: همه تدابیر لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در سطح شهرستان اندیشیده شده و هم اکنون تنها ۱۰ مورد مشکوک بیمار در بروجرد بستری است که فقط یک مورد مثبت کرونایی و تحت درمان قرار دارد. 

وی ادامه داد: هم اکنون کار ضدعفونی مستمر ادارات، مغازه‌ها، معابر، بازار و خیابان‌ها با همکاری ارتش، شهرداری، ادارات در دستور کار قرار داشته و انجام می‌شود.

کاکاوند یادآور شد: مردم با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از طریق رسانه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به پیشگیری از انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close