اخبار بروجرد

آماده باش دستگاههای اجرایی بروجرد برای مقابله با سیل

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: تمامی ادارات، نیروهای امدادی و اورژانس شهرستان برای مقابله با بارش های سیل آسای ۲ روز آینده در آماده باش کامل به سر می برند.

عبدالرحیم رحیمی در جلسه ستاد بحران شهرستان بروجرد افزود: با توجه به اینکه در ۲ روز آینده طبق اعلام هواشناسی بارش های سیل آسا در پیش داریم باید تمهیدات لازم برای مقابله با این بحران توسط مدیران ادارات اندیشیده شود.

وی اظهار داشت: امکانات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و خیابانها در شهر و روستا توسط شهرداری و راهداری مهیا شود.

فرماندار بروجرد گفت: بخشداران بخش های اشترینان و مرکزی باید اهالی روستاها و مناطق حاشیه را از وقوع احتمالی سیل آگاه کنند و نسبت به باز بودن کانالهای آبرسانی و پل ها اقدامات لازم را انجام دهند.

رحیمی با بیان اینکه شهرداری بروجرد موظف است شن و ماسه مورد نیاز برای مهار آب و جلوگیری از ورود آن به خانه ها و اماکن عمومی را تهیه نماید افزود: همچنین با توجه به کمبود بیل مکانیکی ستاد مدیریت بحران از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا استفاده کند.

وی بیان کرد: روستاهای در معرض خطر در بخش مرکزی شناسایی و اقدامات لازم با همکاری هلال احمر و دیگر ارگانها جهت اسکان اضطراری انجام شود.

رحیمی افزود: ۱۵ مکان در سطح شهر بروجرد که دارای سیستم گرمایشی مناسب می باشد برای اسکان اضطراری در مواقع بحران در نظر گرفته شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close