اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: خروجی جلسات ساماندهی امور جوانان بروجرد همراه با اقدام باشد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: خروجی جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان باید همراه با اقدام و عمل مطلوب در راستای برطرف کردن مشکلات این قشر از جامعه باشد.

عبدالرحیم رحیمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در فرمانداری بروجرد افزود: اداره ورزش و جوانان باید در امورات ورزشی در رشته های مختلف آنان را پیگیری و بررسی کند و سازمان امور جوانان باید به مسائل اجتماعی جوانان مانند اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان بپردازد.

وی اظهار داشت: شهرستان بروجرد با توجه به امکانات موجود می تواند برنامه های خوبی برای حوزه جوانان داشته باشد فقط باید همه دستگاههای مرتبط عملا وارد کار شوند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: اگر می خواهیم در امور جوانان موفق عمل کنیم باید با امکانات موجود فعالیت کنیم، برای جوانان باید اقدام عملی و جهاد صورت بگیرد.

رحیمی اضافه کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان باید یک برنامه مدون برای سال ۹۹ ارائه دهد و به صورت جدی و عملی به دنبال حل مسائل و مشکلات جوانان باشد.

وی ادامه داد: اداغام اداره ورزش با سازمان امور جوانان به صلاح این قشر از جامعه نبود زیرا فعالیت این نهاد در ۲ حوزه مختلف و گسترده بود. 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close