اخبار بروجرد

افزایش تولید و عرضه محصولات فردا موتورز کلید خورد + تصاویر

روزهای بروجرد- فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان فعال بخش خصوصی در حال حاضر تولید محصولات سواری مختلف از جمله فردا T۵، فردا SX۵ و سوبا M۴ را در سایت های تولیدی خود در شهرهای سمنان و بروجرد دنبال می کند.

افزایش تولید و عرضه محصولات فردا موتورز کلید خورد + تصاویر

فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان فعال بخش خصوصی در حال حاضر تولید محصولات سواری مختلف از جمله فردا T۵، فردا SX۵ و سوبا M۴ را در سایت های تولیدی خود در شهرهای سمنان و بروجرد دنبال می کند.

محصولات فردا موتورز

بررسی خط تولید و نمایندگی های فروش این خودروساز، نشان دهنده این موضوع است که فردا موتورز عرضه و تحویل محصولات خود را سرعت بخشیده و برنامه های مختلفی را نیز جهت عرضه محصولات جدید در سال جاری در دست اقدام دارد.

محصولات فردا موتورز

خودروسازی فردا در سمنان تاسیس و سپس دومین خط تولید محصولات این شرکت در بروجرد افتتاح شد. اگرچه این خودروسازی جز شرکت‌های جوان شمرده می‌شود ولی در چند سال اخیر روند رو به رشدی را داشته است و محصولات خودروسازی فردا به خصوص کراس ‌اوورهای فردا موتورز با استقبال خوبی در بازار بی رمق و کم تنوع ایران رو به رو شده است.

محصولات فردا موتورز

کارخانه بروجرد مالک یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین خطوط رنگ در میان خودروسازان ایرانی است که مراحل نصب و راه‌اندازی آن توسط یک شرکت آلمانی انجام شده است و با توجه به وجود خطوط رنگ پیشرفته در سایت بروجرد، این سایت تولیدی می‌تواند به افزایش عمق داخلی سازی محصولات فردا موتورز در ایران کمک کند.

محصولات فردا موتورز

 

 

 

منبع: خبرماشین

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close