اخبار بروجرد

بارش برف دانشگاه آزاد بروجرد را تعطیل کرد/ تردد در جاده بروجرد- اراک با زنجیر چرخ امکان پذیر است

روزهای بروجرد- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‎ای بروجرد گفت: با توجه به آغاز بارش برف در منطقه تردد در جاده اراک – بروجرد با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

امین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف در جاده‌های بروجرد – اراک، بروجرد – اشترینان تا روستای کرکیخان و بخشی از جاده بروجرد – خرم آباد بارش برف ادامه دارد و انتظار می رود رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود مه غلیظ و بارش شدید برف از  رانندگان درخواست میشود در صورت ضرورت وسایل زمستانی سفر را به همراه داشته باشند.

رییس راهداری و حمل ونقل جادهای بروجرد بیان کرد: هم اکنون در جاده بروجرد به اراک محدوده گردنه زالیان و جاده بروجرد به اشترینان بارش برف ادامه دارد اما با تلاش اکیپهای برف روب این جاده ها باز و تردد برقرار است.

گودرزی اضافه کرد: هم اکنون در جاده بروجرد به سمت خرم آباد مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد.

بارش برف دانشگاه آزاد بروجرد را تعطیل کرد

رییس دانشگاه آزاد بروجرد گفت: بارش برف که از صبح روز دوشنبه در بروجرد آغاز شده بخش آموزش این واحد دانشگاهی را تعطیل کرد.

داریوش جاوید در گفت و گو با ایرنا افزود: دانشگاه آزاد بروجرد در منطقه ای قرار گرفته که با بارش برف جاده آن مسدود و رفت و آمد با مشکل روبرو می شود.

وی اظهار داشت: به خاطر رفاه حال دانشجویان و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی کلاس های درس دانشجویان تعطیل شد.

دانشگاه آزاد بروجرد دارای هفت هزار دانشجو در رشته های مختلف است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close