اخبار بروجرد

۹۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان بروجرد بازگشایی شد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۹۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان که براثر بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

عبدالرحیم رحیمی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: اولویت اول در بازگشایی راههای اصلی است و بعد از آن راههای روستایی و فرعی بازگشایی می شود.

وی اظهار داشت: آماده باش ادارات ستاد بحران در صورت نیاز با یک پیامک اطلاع رسانی می شود و روسای ادارات باید پای کار باشند، در جریان بارش برف سنگین کمبود ماشین آلات برف روب و تجهیزات شهرداری ها باعث بحران شد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: ماموران شهرداری از قبل ماشین آلات برف روب و نمک پاش را باید آماده کنند تا در مواقع بحران غافلگیر نشوند.

رحیمی با اشاره به عملکرد خوب ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: باید آمادگی خود را برای بارش های بعدی که سازمان هواشناسی اعلام کرده بیشتر کنیم.

وی بیان کرد: در این راستا نیاز است تا اطلاع رسانی به دهیاران برای آمادگی بارش های روزهای آینده انجام شود تا سوخت مورد نیاز روستاها و انتقال بیماران نیازمند به بیمارستان و زنان باردار به شهر در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اینکه باید آمادگی مواجهه با برودت هوا را در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده داشته باشیم، گفت: ادارات نباید وسایل گرمایشی و برق را در وقت غیر اداری روشن بگذارند و برای صرفه جویی و جلوگیری از قطع احتمالی برق و گاز صرفه جویی در دستور کار قرار بگیرد.

معاون دادستان بروجرد نیز دراین جلسه گفت: اگر بنا یا درختی باعث قطع برق در شرایط بارش برف و باران می شود و شهرداری و اداره برق نمی تواند آن را اصلاح کند به دادستانی اعلام شود تا با دستور دادستان اقدامات لازم انجام شود.

محمد رضاپور افزود: برخی دستگاهها و ادارات وابسته به مدیریت بحران در شرایط سخت و بحرانی پای کار نیستند که اگر این موضوع ثابت شود با این دستگاهها برخورد خواهیم کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close