لرستان

معاون علوم پزشکی لرستان: موافقت ایجاد دانشکده توانبخشی دریافت شد

روزهای بروجرد- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از دریافت موافقت اصولی ایجاد دانشکده توانبخشی خبر داد و گفت: امسال در دو رشته جدید ارشد و یک رشته جدید کارشناسی پذیرش دانشجو داریم.

دکتر صدیقه ندری در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۷ رشته مقطع در دانشگاه علوم پزشکی لرستان داریم، اظهار داشت: این رشته‌ها در مقاطع کارشناسی، ارشد، دکتری حرفه‌ای، دکتری تخصصی و دستیاری دانشجو پذیرش می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۹ دانشکده و یک مرکز آموزش عالی در استان فعال هستند، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۱۰۰ دانشجو و بیش از ۳۰۰ نفر عضو هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشغول به فعالیت‌های آموزشی هستند که علاوه بر این اساتیدی هم به صورت حق التدریس و قراردادی با مجموعه دانشگاه همکاری دارند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه ۱۶ رشته کارشناسی ارشد و ۵ رشته دستیاری در این دانشگاه فعال است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته امسال برای جذب دانشجو در دو رشته ارشد مامایی و سلامت جامعه توانستیم مجوز بگیریم و در سال تحصیلی جدید دانشجو پذیرش می‌کنیم.

دکتر ندری با اشاره به اینکه برای راه اندازی رشته کارشناسی هوشبری در بروجرد هم موافقت گرفته‌ایم و دانشجو پذیرش می‌کنیم، ادامه داد: موافقت اصولی ایجاد دانشکده توانبخشی را نیز دریافت کرده‌ایم.

وی یادآور شد: گرفتن موافقت اصولی راه اندازی دانشکده فرآیند دشواری است و زیرساخت‌های بسیاری می‌خواهد، اما مجموعه دانشگاه اهداف این حوزه را پیش بردند توانستیم موافقت ایجاد دانشکده توانبخشی را بگیریم و در حال رایزنی برای ایجاد رشته فیزیوتراپی به عنوان اولین رشته این دانشکده هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: تلاش بر این بود که امسال مجور اولین دوره پذیرش دانشجو در این دانشکده را بگیریم اما میسر نشد؛ لذا به دنبال این هستیم در اولین فرصت موافقت پذیرش دانشجو در رشته فیزیوتراپی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان را بگیریم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close