اخبار بروجرد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۳ پروژه اقتصادی و عمرانی دهه فجر امسال در بروجرد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: در دهه فجر امسال ۸۳ پروژه عمرانی و اقتصادی کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس، عبدالرحیم رحیمی در جلسه دیدار مدیران با امام جمعه این شهرستان در نخستین روز از دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۸۳ پروژه با صرف اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی عنوان کرد: از این مجموع ۸۰ پروژه عمرانی و ۳ پروژه اقتصادی بهره‌برداری شده و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه فجر امسال سه طرح اقتصادی پرورش ماهیان گرم‌آبی، کارخانه خوراک دام و طیور و واحد صنعتی ترش و شیرین به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی با اشاره به اجرای ۵۰ طرح هادی روستایی در مناطق روستایی بخش مرکزی و اشترینان تاکید کرد: همچنین ۷ پروژه گازرسانی با صرف اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان، ۴ طرح مخابراتی و ۳ طرح مخابراتی به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از احداث واحد پیش‌سرد کشتارگاه بروجرد با صرف اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی خبر و ادامه داد: در دهه فجر امسال همچنین پروژه کتابخانه‌ای دکتر آیتی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بروجرد با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی دو پروژه کتابخانه‌ای شهید باهنر و دکتر آیتی تصریح کرد: امسال و با اختصاص اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومانی و تخصیص اعتبار یاد شده به دنبال بهره‌برداری از این پروژه‌ها بودیم.

رحیمی با اشاره به ساخت یک مدرسه در بافت فرسوده بروجرد با صرف اعتبار ۲ میلیارد تومان افزود: پروژه‌های آب‌رسانی روستایی نیز با تخصیص اعتبار قریب به ۱۵ میلیارد تومانی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر امسال پروژه‌های دیگری در حوزه‌های جهاد کشاورزی، راهداری، مسکن آب و فاضلاب شهری و روستایی کلنگ‌زنی و یا بهره‌برداری می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close