اخبار بروجرد

پیشرفت ۸۵درصدی پل شهدای دانش‌آموز بروجرد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان در بازدید از پروژه پل شهدای دانش آموز(رودکی) با تاکید بر تسریع در روند بهره برداری از این پل گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه پل شهدای دانش آموز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در شش ماه گذشته قابل توجه بوده و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را تخصیص خواهیم داد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این بازدید از پیشرفت ۸۵درصدی پروژه پل شهدای دانش آموز خبر داد و افزود: پروژه پل رودکی از سال ۱۳۹۲ توسط شهرداری بروجرد کلید خورده است و پس از آن به دفتر فنی استانداری واگذار شده که در مجموع تا پایان سال ۹۷ تنها ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: بنا به دستور استاندار لرستان ادامه  این پروژه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان واگذار گردید که انعقاد قرارداد در فروردین ۹۸ صورت گرفت و علیرغم همه مشکلات موجود و بازطراحی پایه های قبلی در حال حاضر ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شرفی با بیان مشخصات فنی پروژه پل شهدای دانش آموز گفت: این پل به طول ۴۰۵متر و عرشه فلزی ۲۰۰ متر بر روی ۶ پایه بتنی اجرا شده که امیدواریم با مساعدت استاندار لرستان درخصوص تخصیص اعتبار مورد نیاز هرچه سریعتر این پروژه را به بهره برداری برسانیم.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close