اخبار بروجرد

لزوم راه‌اندازی بازارچه‌های موقت یا دائم میوه و تره بار در بروجرد

روزهای بروجرد- معاون برنامه‌ریزی فرمانداری بروجرد ضمن تاکید بر راه اندازی بازارچه‌های موقت یا دائمی میوه و تره بار در سطح شهر گفت: این بازارچه‌ها باید در سه ماهه آخر سال جاری راه اندازی شوند.

به گزارش مهر، احمد گودرزیان در ستاد تنظیم بازار شهرستان در فرمانداری بروجرد با تاکید بر راه اندازی بازارچه‌های موقت یا دائمی میوه و تره بار در سطح شهر اظهار داشت: در حال حاضر در سطح شهر بازارهای متعدد دیگری چون بازارهای هفتگی، بازار چمران، نسترن و … وجود دارد که علاوه بر این بازارچه‌ها باید بازارچه‌های موقت یا دائم نیز راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه این بازارچه‌ها باید در شهرک‌ها و مناطق مورد نیاز بروجرد ایجاد و راه اندازی شود، تصریح کرد: در جلسات گذشته مصوب شد که اداره صمت بروجرد میوه شب عید سال جدید را تأمین کند اما تا کنون میزان مورد نیاز میوه که قرار است توزیع شود مشخص نشده است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری بروجرد ادامه داد: باید پیگیری کنیم که آن میزان مورد نیاز میوه شب عید در سردخانه‌های بروجرد و خرم آباد وجود دارد یا خیر.

گودرزیان گفت: در حال حاضر ۳۲ اتحادیه در بروجرد وجود دارد که موظف هستند هر زمان قیمت‌ها تغییر پیدا می‌کند به صورت پیامک به بازاریان و کسبه اطلاع رسانی کنند.

وی تاکید کرد: قیمت گوشت قرمز در بروجرد بالا است و باید تا هفته آینده یک نظارتی در سطح قصابی‌ها انجام شود و قیمت گوشت قرمز را به میزان قابل توجهی تعدیل دهیم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری بروجرد افزود: همچنین در حال حاضر دغدغه قیمت مرغ در بازار وجود دارد که اگر همانند سال گذشته زمان جوجه ریزی مرغداری‌های شهرستان تغییر کند امسال نیز با کمبود مرغ و افزایش قیمت آن مواجه خواهیم شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close