اخبار بروجرد

شهردار بروجرد: منابع این نهاد باید صرف زیرساخت های شهری و خرید زمین به عنوان بانک ذخیره شهرداری شود

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد در جلسه شورای شهر  گفت: ارتقاء سطح امکانات و تجهیزات، هدف اصلی و راهبردی شهرداری برای توسعه خدمات شهری است.

رحیم جافری با بیان اینکه شهرداری سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت حقوق نیروهای شرکتی خود در حوزه خدمات شهری هزینه کرده است، گفت: در سال جاری تعدیل نیروهای شرکتی با هدف ساماندهی وضعیت نامناسب مالی حاکم بر شهرداری صورت پذیرفت که این امر سبب کاهش نیروهای این حوزه از ۴۰۰ به ۱۵۰ نفر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای تکمیل کادر حوزه مدیریت خدمات شهری به ۶۰ نیروی انسانی دیگر نیاز است، افزود: شهرداری برای رفع این کاستی اقدام به ساماندهی مجدد منابع انسانی خود نمود که متاسفانه با عدم همکاری آنها مواجه و لذا این موضوع منجر به طرح دعوی در محاکم قضایی (اداره کار) و صدور رای به نفع شهرداری شد.

رحیم جافری افزود: بروجرد در گذشته تنها دارای ۲۲۰ سطل زباله بوده است؛ حال آنکه برای جمع آوری صحیح زباله به ۳۰۰۰ سطل زباله نیاز داریم.

وی سفارش ۳۰۰ سطل زباله را از جمله اقدامات شهرداری برای رفع این نقیصه برشمرد و عنوان کرد: تاکنون ۱۲۰ سطل زباله تحویل و در سطح شهر جانمایی شده است و ۱۸۰ سطل دیگر نیز در روزهای آتی جانمایی خواهد شد.

شهردار بروجرد با تاکید بر حل کامل مشکلات حوزه خدمات شهری در آینده ای نزدیک، خاطرنشان کرد: ما امانتدار مردم در حوزه های مالی هستیم که باید این منابع صرف زیرساخت های شهری و خرید زمین به عنوان بانک ذخیره شهرداری شود.

«تاسیس سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی» و «سازمان باغستان» از دیگر طرح هایی بود که در این جلسه توسط جافری به ترتیب برای «شناسایی استعدادهای ورزشی» و «حفظ باغات و جذب گردشگر» جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close