اخبار بروجرد

حدود ۲۰۰ زباله گرد در سطح شهر بروجرد فعالیت می‌کنند

روزهای بروجرد– مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بروجرد گفت: ۷۰ واحد صنفی غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در ۹ ماهه امسال شناسایی و جمع‌آوری شد.

شهاب شعبان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این تعداد مراکز غیر مجاز خرید و فروش ضایعات در خیابان های اصلی شهر مستقر بودند که این اقدام در راستای زیبایی بصری شهر و پیشگیری از مشکلات اجتماعی و بهداشتی انجام شده که علاوه بر آلودگی محیط زیستی نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

او با اشاره به مشکلاتی که پدیده زباله گردی در پی دارد، افزود: حدود ۲۰۰ زباله گرد در سطح شهر فعالیت می کنند که تا کنون تعداد حدود ۶۰ نفر از آنها با مشخصات کامل شناسایی شده اند تا با اعلام اسامی آنها به فرمانداری، این مسئله مورد رسیدگی قرار گیرد.

او در خصوص اقدامات انجام شده در راستای تفکیک زباله از مبدا بیان کرد: به استناد آیین نامه جمع آوری هوشمند پسماندها، کمیته های مرتبط با این آیین نامه در شهرداری بروجرد تشکیل شده و به زودی یکی از شرکت های واجد شرایط عملیات طرح جمع آوری پسماندهای خشک با استفاده از نرم افزار در سطح شهر بروجرد آغاز می‌کند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بروجرد با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن زباله در بروجرد جمع آوری می‌شود، اضافه کرد: زباله های جمع آوری شده توسط ۴۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین از سطح شهر جمع‌آوری و به سایت دفن زباله انتقال داده می‌شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close