اخبار ایراناخبار بروجرد

بروجردی: استراتژی مقاومت بزرگترین استراتژی برای «آمریکا» و «اسرائیل» است

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:ملت ایران در مراسم تشییع شهید سلیمانی اعلام کردند، استراتژی مقاومت را پذیرفته اند و استراتژی مقاومت بزرگترین استراتژی برای نابودی استکبار و رژیم صهیونیستی است.

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه ظهر (امروز) گفت: یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در توسعه محور مقاومت از حافظه ملت ایران و ملت‌های منطقه پاک شدنی نیست.

وی افزود: دشمنان با سوءاستفاده از سقوط هواپیمای اکراینی تلاش کردند عظمت حرکت ملت ایران در ادای احترام به چهره ماندگار مقاومت و انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و مقاومت را کمرنگ کنند اما آنقدر عظمت حضور ملت بزرگ بود که برای اولین بار رسانه‌های جهان با حضور گسترده مردم اذعان کردند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس حضور ملت ایران در تشییع پیکر سردار سلیمانی را پدیده‌ای بزرگ و تاریخی خواند و گفت: این حضور نشان دهنده عمق پیوند ملت ایران با نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت و مقاومت بود. حاج قاسم سلیمانی نماد خلوص و ایثار در راه جهاد بود.

بروجردی، شکسته شدن هیبت آمریکا در منطقه و جهان را یوم الله جبهه مقاومت خواند و گفت: آمریکا ده‌ها سال به عنوان یک رژیم تروریست و ظالم ملت‌های منطقه را قتل عام کرد و هیچ قدرت و کشوری جرأت مقابله با آمریکا را نداشت.

وی تصریح کرد: موشک باران پایگاه بزرگ نظامی آمریکا در منطقه توسط سپاه پاسداران ابهت و هیمنه آمریکا را در منطقه و جهان شکست و به دنیا ثابت کرد در منطقه غرب آسیا، جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت و جرأت مقابله با آمریکا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جمهوری اسلامی با پیشرفته‌ترین ابزار نظامی، بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه را مورد هجوم قرار داد که هنوز آمریکا جرأت اعلام خسارت‌های انسانی و مالی این ضربه بزرگ را ندارد.

بروجردی حضور ملت ایران در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و موشک باران پایگاه نظامی بزرگ آمریکا در منطقه را نشان دهنده اوج قدرت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در جهان خواند و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، مردم این دو یوم الله بزرگ و افتخار ملی را فراموش کنند. تلاش آنها به مثابه تلاش برای خاموش کردن نور الهی است.

وی افزود: ملت ایران با صدای بلند در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند، استراتژی مقاومت را پذیرفته‌اند، استراتژی مقاومت بزرگترین استراتژی برای نابودی استکبار و اسرائیل در جهان است که سپاه پاسداران یک چشمه از آن را در موشک باران عین الاسد به نمایش گذاشت. لذا استکبار از این قدرت نمایی ترسیده است و به دنبال کم رنگ کردن این موفقیت بزرگ در نزد افکار عمومی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close