لرستان

استاندار لرستان: برخورد قاطع با افراد خاطی در انتخابات

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با اشاره به برخورد قاطعانه با افراد خاطی در انتخابات، گفت: چینش صندوق‌ها و افراد حاضر در شعب اخذ رأی مورد تأیید افکار عمومی باشند.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی در دومین نشست هم اندیشی هیئت‌های اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات مسئولیت سنگینی است که آینده مردم استان به برگزاری آن بستگی دارد و اعضای ستاد انتخابات استان توجه داشته باشند که انتخابات حق الناس است و باید با فراهم کردن شرایط مناسب انتخاباتی امانت دار خوبی برای مردم باشیم.

وی، ضمن اشاره به استفاده از تجربیات افرادی که در گذشته در امر انتخابات حضور داشته اند، بیان داشت: تبادل نظر و اطلاعات یکی از نکات مهم در برگزاری این گونه نشست‌ها است و با گفتگو و مرور گذشته، مشکلات و موانع شناسایی و برای رفع آنها چاره اندیشی می‌شود، از طرف دیگر موجبات همدلی، هماهنگی و همسانی اطلاعات را در میان مسئولین را فراهم می‌کند.

استاندار لرستان، افزود: فرمانداران و اعضای ستاد انتخاباتی می‌توانند فعالیت‌های انتخاباتی خود اعم از شناسایی افراد، مشکلات شعب اخذ رأی، نحوه خدمات رسانی به مردم و تجارب انتخابات را مکتوب و به صورت یک کتابچه تهیه و به عنوان تجربه انتخاباتی در اختیار مسئولین بعد از خود قرار دهند، این موضوع می‌تواند به آیندگان در برگزاری انتخابات با کمترین نقص ممکن کمک کند.

خادمی، همچنین در خصوص وضعیت کنونی انتخابات استان، گفت: لرستان یکی از استان‌هایی است که شرایط انتخاباتی آن به لحاظ رأی دهندگان، رعایت مقررات و تشکیل هیئت اجرایی نمره قبولی گرفته و با توجه به همکاری‌های خوبی که هیئت‌های اداری و نظارت داشته اند هیچ گونه مشکلی تا کنون مشاهده نشده است و آرامش انتخاباتی در استان ماحصل این همدلی و همکاری است.

وی، افزود: هر چند که در همه جوامع افرادی حضور دارند که از ایجاد تفرقه و نفاق میان مردم و مسئولین به نفع خود سود می‌برند اما به مردم این اطمینان را می‌دهیم که این گونه تحرکات با استفاده از سیستم‌های نا محسوس شناسایی و با افراد خاطی قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار لرستان، با اعلام حضور بی طرفانه مسئولین و مدیران دولتی در انتخابات، عنوان کرد: احراز هویت رأی دهندگان در روز انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود از این رو آنلاین بودن و پیشگیری از اختلال و قطع اینترنت از تمهیدات مهمی است که مسئولین برگزار کننده باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

خادمی، بیان داشت: همچنین چینش صندوق‌ها و افراد حاضر در شعب اخذ رأی که مورد تأیید افکار عمومی باشند، آموزش پرسنل، شناسایی و رفع مشکلات مردم در مناطق محروم و به خصوص موضوع استفاده از بانوان در شعب اخذ رأی از نکات مهمی است که به برگزاری یک انتخابات خوب می‌انجامد.

وی، افزود: امیدواریم با برگزاری انتخابات سالم که از نتایج آن تقویت مردم سالاری دینی، چرخش نخبگان و صدای رسای مناطق محروم به مسئولین است، شاهد برکات و ثمرات آن در زندگی مردم لرستان باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close