اخبار بروجرد

روزانه ۲۵ تن مرغ گرم در بروجرد توزیع می‌شود

روزهای بروجرد– رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد می‌گوید روزانه ۲۵ تن مرغ گرم در سطح فروشگاه‌های عرضه مواد پروتینی شهرستان توزیع می‌شود.

محمدعلی اصل مرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: کار نظارت بر بازار مرغ در بروجرد به صورت شبانه روزی توسط گشت‌های مشترک اداره صنعت بروجرد، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، دامپزشکی و سپاه شهرستان از کشتارگاه مرغ و مراکز عرضه صورت می گیرد.

او اظهار کرد: در این بازرسی‌ها مقدار مرغ گرم مصرفی مورد نیاز مردم شهرستان بروجرد ارزیابی و تامین شده و تا انتهای ماه مبارک رمضان براساس اعلام شبکه دامپزشکی با توجه به مقدار جوجه ریزی به هنگام، توسط مرغداران مشکل کمبود گوشت مرغ در شهرستان بروجرد وجود ندارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: به اندازه کافی نهادهای دامی در اختیار مرغداران قرار گرفته و به توزیع کنندگان و خرده فروشی های تذکرات لازم مبنی بر جلوگیری از قطعه بندی و خروج مرغ گرم از شهرستان داده شد.
اصل مرزی اضافه کرد: همشهریان می توانند از طریق سامانه کابوک مرغ گرم مورد نیاز را از بازار خرده فروشی ها به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۸۳۰ هزار ریال تامین نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

شهرستان بروجرد دارای حدود ۱۷۴ واحد مرغداری است که ۱۴۹ واحد آن فعالیت می‌کند و سالانه حدود ۱۷ هزار تن گوشت مرغ در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close