اخبار بروجرد

تشکیل ۷۰۶ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان در بروجرد

روزهای بروجرد- سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در ۹ ماهه امسال ۷۰۶ پرونده تخلفاتی به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش  فارس، سید مجید آل طاها در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: با انجام ۷ هزار و ۱۱۵ بازرسی، ۷۰۶ پرونده تخلفاتی به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط اداره صمت این شهرستان تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: از ۲۵ آبان‌ماه تا امروز با انجام ۳ هزار و ۱۶۵ مورد بازرسی، ۲۱۱ پرونده ارزش ۸ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: با بررسی و مقایسه نرخ کالاها از ۵ آذر ماه سال گذشته تا مدت مشابه امسال جدول تغییر نرخ کالاها رصد و پایش شده است.

آل طاها افزود: مواد پروتئینی به ویژه گوشت قرمز، برنج، لبنیات و برخی مواد دیگر با افزایش قیمت حای در مواردی تا بیش از ۸۰ درصد همراه بوده‌اند.

وی در ادامه از توزیع سهمیه یک‌هزار و ۹۰۰ تُنی شکر به قیمت ۴ هزار و ۵۰ تومان در ۱۶ روز اخیر در واحدهای صنعتی خبر داد که شکر جزو مواد اولیه آن‌ها است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به مشکلاتی در زمینه توزیع شکر تاکید کرد: قرار بود از ابتدای ماه جاری کارخانه قند لرستان اقدام به تزریق شکر در بازار کند که این مهم تاکنون محقق نشده است.

آل طاها تصریح کرد: در این شرایط شکر با نرخ هر کیلوگرم ۴ ‌هزار و ۸۰۰ تومان خریداری و به بازار تزریق می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت مستمر بازرسان اداره صمت بر بازار و واحدهای صنفی بروجرد اظهار کرد: با هرگونه تخلف به صورت قانونی برخورد می‌شود.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد همچنین از برنامه‌ریزی به منظور تامین میوه شب عید خبر و ادامه داد: میوه مورد نیاز شهروندان تهیه و در آستانه عید نوروز به بازار تزریق می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close