اخبار بروجرد

بخشدار شیروان معرفی شد

روزهای بروجرد- بخشدار بخش شیروان در شهرستان بروجرد معرفی شد.

در حالی که چند ماهی است مجید منعمی فرماندار این شهرستان به معاونت سیاسی استانداری لرستان منصوب شده است مراسم معارفه ولی الله جمشیدی  و تودیع محمدعلی گودرزی در سمت بخشدار شیروان برگزار شد.

محمدعلی گودرزی در این مراسم عنوان کرد: سال گذشته مادامی که تصدی معاونت سیاسی و امنیتی به عهده بنده بود، مدیریت بخشداری شیروان نیز به اینجانب واگذار شد. پس از جابجایی‌ها در معاونت سیاسی، هم بخشداری شیروان و هم بخشداری مرکزی را اداره کردم.

به گزارش ایلنا، بخشدار پیشین شیروان ادامه داد: بخش شیروان تازه تاسیس است و مشکلات خاص خودش را دارد. حتی ساختمان و وسایل نقلیه بخشداری به تازگی تامین شده است.

وی افزود: در دشت سیلاخور مشکلات کمبود آب در بخش کشاورزی کمتر به چشم می‌خورد. حوادث طبیعی اگر به وقوع بپیوندد، عمده مخاطرات آن متوجه این بخش است.

گودرزی عنوان کرد: عمده‌  مشکلات برق و گاز این منطقه رفع شده است. چند روستای محروم دیگر وجود دارد که باید این مشکلات از آنها نیز برداشته شود.

بخشدار جدید شیروان اظهار داشت: طی مدتی که ریاست دفتر فرماندار به عهده بنده بود، ارتباطات زیادی با مردم و مسئولین داشتیم که با امور روستاها و بخش‌ها ناآشنا نیستم.

جمشیدی گفت: شهرک اداراتی باید در بخش شیروان داشته باشیم که مردم برای گرفتن یک امضا مجبور نشوند به شهر مراجعه کنند و امور سریع‌تر پیگیری و رفع شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close