اخبار بروجردویژه ها

استاندار لرستان: توسعه حق «بروجرد» است اما این مهم اتفاق نیفتاده

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با اشاره به اینکه توسعه حق بروجرد است، گفت: برخی صنایع این شهرستان به دلیل تورم و مشکلات مالی غیرفعال شده‌اند که کمک می‌کنیم به چرخه تولید برگردند.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی در شورای اداری بروجرد در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: به دلیل محدودیت‌های جدی که در حوزه‌های مالی وجود دارد این روزها کار کردن سخت است چرا که از یک طرف روند خواسته‌های مردم افزایش یافته و از طرفی اعتبارات اندک است که این روند با هم تناقض دارد.

وی افزود: اما با این وضعیت باز مدیران شهرستان بروجرد توانسته اند امور را پیش ببرند که البته جا برای بهتر شدن وضع هم وجود دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه حق بروجرد است اما این مهم اتفاق نیفتاده؛ البته از لحاظ زیرساخت‌ها بروجرد نسبت به دیگر شهرستان‌های استان لرستان وضعیت بهتری دارد.

خادمی با بیان اینکه عدم استفاده از سرمایه‌های بزرگ استانی از مشکلات عمده است، ادامه داد: باید تلاش شود از ظرفیت بالای فرهنگی و مدیران شایسته بهتر در استان لرستان بهره ببریم.

وی تاکید کرد: مدیران در هر زمینه‌ای که قول می‌دهند باید به وعده‌ها عمل کنند و در تلاش هستیم وضعیت بروجرد بهبود پیدا کند.

استاندار لرستان با اشاره به اعتبارات تزریق شده که بر اساس شاخص‌ها در لرستان توزیع می‌شود، افزود: ورودی‌های شهر بروجرد مشکلاتی دارد که باید با تلاش شهرداری ورودی‌هایی متناسب با شأن مردم بروجرد ایجاد شود.

خادمی تصریح کرد: باید تخصیص اعتبارات کل شهرستان‌ها یکنواخت باشد و اگر این تخصیص اعتبار شهرستانی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان کمتر بود باید جلوی آن را بگیریم.

وی با اشاره به صنایع غیر فعال بروجرد که مشکل دارند، ادامه داد: برخی از صنایع تکنولوژی به روز ندارند برخی هم توان مدیریتی ندارند و برخی هم به دلیل تورم دچار مشکلات مالی شده اند که البته واحدهای تولیدی با این شاخصه را کمک می‌کنیم دوباره به چرخه تولید برگردند.

استاندار لرستان گفت: برای رفع مشکلات حاشیه نشینی از منابع اعتبارات اجتماعی امسال کمک بهتری به رفع معضل حاشیه نشینی بروجرد انجام خواهیم داد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این جلسه گفت: در ماه‌های آتی انتخابات را در پیش داریم که در تلاش هستیم انتخاباتی سالم، پر شور و با حضور حداکثری مردم و بدون کوچک‌ترین دخالت له یا علیه نامزدهای انتخاباتی برگزار کنیم.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی بروجرد تحت هیچ شرایطی حق هیچ‌گونه ارائه امکانات دولتی به نامزدهای انتخاباتی و یا نمایندگان فعلی نخواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف محسوب می‌شود و برخورد خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close