اخبار بروجرد

سرپرست فرمانداری بروجرد: مدیران به دنبال گزارش‌سازی نباشند

روزهای بروجرد– سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: مدیران به دنبال گزارش‌سازی نباشند.

مجید منعمی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی نامگذاری شده در تحقق شعار سال گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند به دلیل اینکه این مهم باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: اگر بنا است که کاری در شهرستان صورت گیرد و مدیران کل در شهرستان حضور داشته باشند باید حدود رعایت شود.

منعمی اضافه کرد: در صورت رعایت نشدن حدود آثار کارها دیده نخواهد شد و ساختار دچار تنش می‌شود بنابراین با رعایت حدود از ایجاد تنش جلوگیری شود.

وی بیان کرد: مدیران و مسئولین ادارات در جلساتی که برگزار می‌شود اقدامات و کارهای که در حد توان نیست را گزارش ندهند و به دنبال گزارش‌سازی نباشند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری برای مسئولین باید سند بالادستی باشد و آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

منعمی با تأکید بر رعایت نظم و حضور به‌موقع در جلسات، اظهار کرد: ادارات بدهی خود را به دستگاه‌های خدمات‌رسان پرداخت کنند تا منجر به قطع خدمات نشود.

وی تصریح کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع مسئولین و مدیران ادارات باید پاسخگوی ارباب‌رجوع باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با اشاره به کمبود آب، خاطرنشان کرد: کمبود برق و اختلال در برق مربوط به همه جامعه است و در این راستا ائمه جماعات در تربیون‌ها این مسئله را بیان و بر مصرف بهینه تأکید کنند.

منعمی اضافه کرد: در این راستا اصحاب رسانه نیز پای‌کار باشند و در نظارت و رصدگری پای‌کار بیایند و از مسئولین مطالبه‌گری کنند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در چارچوب وظیفه از مسئولین بخواهند خدماتی را که ارائه می‌دهند بازگو کنند و مسئولین باید کارهای را که انجام می‌دهند بیان کنند تا مردم در جریان کارها قرار بگیرند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: مدیران باید نگاه تحول به وضع موجود داشته باشند و باید تلاش شود که در وضع بهتری قرار بگیریم.

منعمی با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ادارات در مناسبت‌های مختلف نسبت به فضاسازی محیطی و محتوایی اقدام کنند در ماه مبارک رمضان ادارات آن‌گونه که باید به این ماه نپرداخته‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close