اخبار ایران

سردار فدوی: خانواده های بسیج و سپاه حداقل ۵ فرزند داشته باشند

روزهای بروجرد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خانواده‌های سپاه و بسیج حداقل ۵ فرزند داشته باشند، من ۵ فرزند و ۱۳ نوه دارم.

به گزارش ایسنا، سردار علی فدوی در همایش بسیج خواهران با انتقاد از وجود دو فرزند برای خانواده‌ها، اظهار کرد:‌ خانواده‌های بسیج سپاه حداقل باید ۵ فرزند داشته باشند، من ۵ فرزند بیشتر ندارم که اگر بیشتر داشتم توصیه می‌کردم شما هم فرزندان بیشتری داشته باشید.

وی ادامه داد: دلیل اینکه من ۵ فرزند بیشتر ندارم این است که قند همسر من در دوران بارداری فرزند پنجم بالا رفت و برای فرزند ششم احتمال خطر جانی برای همسرم وجود داشت. اگر این خطر نبود من تاکنون ۱۰ فرزند هم داشتم.

جانشین فرمانده سپاه همچنین اظهار کرد: البته قرار است بچه‌های من جبران کنند. دختر کوچک من که متولد سال ۷۱ است ۴ بچه دارد. فرزندان زیر ۲۰ سال ازدواج کردند و در زمان دانشجویی همه بچه‌ دار شدند. من الان ۱۳ نوه دارم و هدف گذاری ما هم ۲۵ نوه است. آخرین نوه‌ام را که خدمت رهبری بردم ایشان گفتند تعداد نوه‌هایت بیشتر شود.

وی تاکید کرد: فرزند آوری یک واجب محسوب می‌شود و اگر این واجب انجام نشود خداوند از ما سوال می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه و بسیج از اول انقلاب پای هر کاری هستند موفق شدند تصریخ کرد: حضرت امام فرمودند ما مکلف به انجام تکلیف هستیم ما هم باید پای کار برویم و نتیجه را خدا رقم می‌زند. ما چون به شرط‌هایی که خدا گفته عمل کرده‌ایم خداوند هم وعده‌هایش را محقق کرده و ما پیروز شدیم. اما چرا باید در برخی از مسائل بمانیم؟

وی با طرح این سوال که آیا باید یک ملت شریف در برخی از مسائل خود بماند؟ افزود:این یعنی ما پای رفع برخی از مسائل نرفته‌ایم که اگر می‌رفتیم موفق می‌شدیم. آیا مسائل اقتصادی کشور در شان مردم ماست؟ یک مشت الدنگ نفت ما را تحریم می‌کنند و ما گرفتار می‌شویم در حالی که از اول انقلاب امام خمینی گفتند ما نباید نفت را خام فروشی کنیم. همه دولت‌ها از اول انقلاب هم این را گفتند. اما در سال ۹۸ همچنان خام فروشی می‌کنند. و اکنون در شرایط تحریم گرفتار می‌شویم. که این خیلی بد است. اگر کاری وجود دارد و در آن موفق نشده ایم یعنی ما پایان کار نرفته‌ایم. اگر شروط خداوند را عمل می‌کردیم خداوند هم وعده خود را محقق می‌کرد.

سردار فدوی در ادامه گفت: سازمان بسیج بیش از ۵۰۰ شغل خانگی را احصاء کرده است که اگر این شغل‌ها عملی شود مشکلات اشتغال هم حل می‌شود. این مشاغل از جدیدترین مشاغل تا مشاغلی که هستندهزاران سال  قدمت دارند. زنان باید در این موارد پای کار بیایند .

وی ادامه داد: دشمن برای انجام برخی از توطئه‌های خود از زنان استفاده می‌کند. به طور مثال برخی بانوان فکر می‌کنند حجاب را جمهوری اسلامی آورده است در حالی که حجاب دستور خداوند است و خبیثان عالم ترویج بی حجابی می‌کنند که در این موارد هم خانم‌ها باید پای کار بیایند و با  بی حجابی مقابله کنند.

سردار فدوی در پایان با اشاره به ناآرامی‌های چند روز اخیر تصریح کرد:‌ ما اطلاعات کاملی داریم که چه توطئه‌ی بزرگی ایجاد شد که در ۴۸ ساعت جمع شد و دشمن نمی‌تواند تصور کند که چگونه جمهوری اسلامی این توطئه‌  را خنثی کرد  از رئیس جمهور آمریکا تا رده‌های پایین‌تر از این توطئه حمایت کردند ولی این توطئه  ۴۸ ساعته جمع شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close