اخبار بروجردویژه ها

تخصیص اعتبار ۹.۷ میلیارد تومانی به پروژه ورزشگاه بروجرد

روزهای بروجرد- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال جاری اعتبار ۹.۷ میلیارد تومانی به پروژه ورزشگاه بروجرد اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهرستان اظهار کرد: این پروژه با سرعت قابل قبول و کیفیت مناسبی در حال احداث است.

وی عنوان کرد: در مقطع زمانی به دلیل وجود معارض روند اجرای پروژه با مشکل مواجه است، اما با پیگیری‌های متعدد و رفع معارض در سال جاری اعتبار آزادسازی اراضی این پروژه تامین و ادامه عملیات اجرایی آن بلافاصله آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی دولتی خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبار ۹.۷ میلیارد تومانی به این پروژه اختصاص یافته و تاکنون با تخصیص ۵۰ درصدی همراه بوده است.

علیزاده از انجام مکاتباتی با سازمان برنامه و بودجه با هدف تامین اعتبار برای پروژه  ورزشگاه بروجرد خبر و ادامه داد: می‌کوشیم با جذب همه اعتبارات مصوب آن را در زمره پروژه‌های جهش تولید قرار دهیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد طی بازه زمانی ۴۵ روز آینده وضعیت تامین اعتبار و تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بروجرد مشخص شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با توجه به انجام مجموع عملیات‌های زمان‌بر و دست و پاگیر پروژه می‌توان بخشی از اقدامات از جمله صندلی‌های تماشاگران را به صورت پیش ساخته آماده کرد.

علیزاده افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این پتانسیل وجود دارد که عملیات اجرایی فاز نخست پروژه اجرایی شده و تا نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: ورزشگاه بروجرد جزو پروژه‌های خوش استیل و با طراحی زیبا بوده و روند احداث آن تاکنون رضایت‌بخش است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی دولتی جلوگیری از توقف در عملیات اجرایی این پروژه را ضروری خواند و گفت: این ورزشگاه باید در بازه زمانی معقولی اجرایی و احداث شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close