لرستان

برای اولین بار ۸۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به کادر درمانی لرستان اضافه می‌شوند

روزهای بروجرد- قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به زودی برای اولین بار ۸۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به کادر درمانی استان اضافه می‌شوند.

علی فرهادی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در سال جاری در راستای ارائه بهتر خدمات درمانی به مردم لرستان تجهیزات پزشکی زیادی به مجموعه علوم پزشکی لرستان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ۲۷ دستگاه دیالیز به بیمارستان‌های استان اضافه شده است، افزود: همچنین در این مدت برای اولین بار بخش جراحی عروق و بخش سوختگی نیز در مراکز درمانی استان راه‌اندازی شده است.

قائم مقام رئیس علوم پزشکی لرستان بیان کرد: در سال جاری توانستیم ۱۰۰ تخت بستری برای بیمارستان‌های استان خریداری کنیم.

فرهادی با اشاره به اینکه توجه به مراکز درمانی شهرستان‌ها از اولویت علوم پزشکی لرستان است، تصریح کرد: در بیمارستان امام شهرستان بروجرد تجهیزاتی جدیدی مانند دستگاه سی تی اسکن، MRI و اتاق جراحی ایجاد شده است؛ همچنین برای مراکز درمانی کوهدشت و پلدختر نیز دستگاه MRI خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در دهه‌ فجر امسال کلینیک‌های ویژه شهرستان‌های ازنا، بروجرد و خرم‌آباد افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر تجهیزات مطرح شده به زودی برای اولین بار ۸۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به کادر درمانی استان اضافه می‌شوند.

قائم مقام رئیس علوم پزشکی لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر تنها در لرستان با کمبود دو دستگاه سی تی آنژو و آنژوگرافی مواجه هستیم که امیدواریم بتوانیم آن‌ها را در آینده‌ای نزدیک خریداری کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close