اخبار بروجرد

اعلام آمادگی ائمه جمعه لرستان در همکاری با نماینده ولی‌فقیه در استان

روزهای بروجرد- امام‌جمعه بروجرد گفت: ما ائمه جمعه استان آمادگی ۱۰۰ درصد خود را در همکاری با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، گفت: پیامبر اکرم در حدیثی می‌فرماید: علما وارثان انبیا و ائمه هستند، بنابراین رسالت‌های سنگینی را بر دوش دارند که باید انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ تشیع و اسلام و بعد از غیبت کبری علما درخشیدند و ستارگانی بودند که آسمان بشریت را منور کردند، تصریح کرد: تبلیغ دین رسالت سنگینی است که علمای اخلاق مدار و عامل به علم آن را بر دوش داشته‌اند و اکنون این پرچم را مقام معظم رهبری برافراشته و با اعزام نمایندگان به استان‌های مختلف این. رسالت را ادامه می‌دهند

حسینی ادامه داد: از آیت‌الله میرعمادی تشکر می‌کنیم که در طول سال‌های خدمت خود آنچه در توان داشتند انجام دادند و همچنین به آیت‌الله شاهرخی تبریک می‌گوییم.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه این مسئولیت‌ها اعتباری است اما از دو جهت مهم است، ادامه داد: یکی اعتماد رهبری که خیلی مهم است دیگر وسیله‌ای برای خدمت به جامعه، مردم و دین است.

وی تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری حکم انتصاب آیت‌الله شاهرخی را صادر کرده‌اند بر ما حجت شرعی است که با وی همکاری کنیم، لذا ما ائمه جمعه استان آمادگی ۱۰۰ درصد خود را اعلام می‌کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات مانند اعتیاد و طلاق بین تمام استان مشترک هستند، عنوان کرد: برخی از مشکلات خاص استان بوده مخصوصاً کارهای فرهنگی است مانند درگیری‌های قومی و قبیله‌ای که امیدواریم با کمک مسئولان اجرایی استان مشکلات را برطرف کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close