لرستانویژه ها

استاندار لرستان: اعتبارات استان باید صرف چند پروژه مهم و اساسی شود/ شاید به برخی بخش‌ها اصلاً اعتبار ندهیم

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با اشاره به اینکه برای شرایط خاص امروز برنامه‌ریزی کوتاه مدت باید داشته باشیم، گفت: باید به جمع بندی برسیم که کل پولی که وارد استان می‌شود صرف چند پروژه مهم شود.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه عمده بحث‌هایی که در آمایش دنبال می‌کنیم معطوف به گذشته است، اظهار داشت: به طور مثال محصول نخود در دلفان خوب است بنابراین این شهرستان قطب نخود می‌شود؛ اما باید نگاه‌های آینده نگر هم زیاد شود.

وی تصریح کرد: اگر راه آهنی از دورود به سمت خرم آباد می‌آید، نتایج توسعه‌ای این طرح باید دیده شود؛ آینده نگری باید داشته باشیم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در برنامه‌ها بخشی باید معطوف به این شود که چه کارهایی را هم نباید انجام دهیم، گفت: باید به راهکارهایی برسیم که چه اقداماتی را دیگر پیگیری نکنیم، به طور مثال در چه مناطقی نباید سد یا هتل ساخت.

خادمی با بیان اینکه در برنامه ریزی ها ایده آل ها و آرمان‌ها را می‌نویسند، تصریح کرد: برنامه کوتاه مدت متناسب با شرایط مالی باید داشته باشیم، برای شرایط خاص امروز برنامه ریزی کوتاه مدت باید داشته باشیم.

وی ادامه داد: دوستان سازمان برنامه ریزی به این سمت بروید، اینطور نباشد که این اعتبارات اندک در بین دستگاه‌ها و پروژه‌ها ریز شود، شاید امسال به این نتیجه برسیم که به برخی بخش‌ها اصلاً اعتبار ندهیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید به جمع بندی برسیم که کل پولی که وارد استان می‌شود صرف اتمام چند پروژه مهم شود، افزود: شورای برنامه ریزی باید روی انجام کارهای مهم استان تمرکز کند و به اجماع برسد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close