اخبار بروجرد

تکمیل ساماندهی تپه شهدای بروجرد ظرف یکسال آینده

روزهای بروجرد- معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری بروجرد با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی تپه شهدا یا همان تپه چغا از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است، گفت: ساماندهی تپه شهدای بروجرد ظرف یکسال آینده تکمیل می‌شود.

سیروس پاپی امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی تپه شهدای بروجرد «تپه چغا» توضیح داد: پروژه در حال حاضر از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است، از ۴۶ هکتار مساحت تپه حدود ۳۰ درصد آن انجام شده است.

او با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی تپه شهدا بروجرد شامل سه جاده سلامت، سکوی نشیمن و فضای سبز است، بیان کرد: اولین جاده سلامت به طول یک و نیم کیلومتر کامل به بهره‌برداری رسیده است، زیرسازی جاده دوم که طول آن یک و نیم کیلومتر است انجام و در حال اجرای کف پوش سنگ است، جاده سوم هم به طول ۲ کیلومتر در حال راه شکافی است. 

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری بروجرد گفت: برای پروژه سکوی نشیمن هم تعریف شده بود که پس از طراحی اجرا شده است.

پاپی اظهار کرد: یک تله سیژ را که ده سال تعطیل شده بود، هم ظرف ده روز آینده وارد مدار می‌کنیم، همچنین منتظر اخذ استانداردهای لازم برای راه اندازی زیپ لاین هستیم.

او با اشاره به اینکه طراحی نصب پل معلق هم توسط مشاور در حال طراحی است، گفت: حدود بیست برج‌ نوری هم به منظور روشنایی مجموعه نصب شده است، که رضایت شهروندان و گردشگران را جلب کرده است.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری بروجرد اعتبار هزینه شده پروژه را علاوه بر تله سبز و زیپ لاین ۳۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برای تکمیل پروژه حدود ۴۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است، برنامه‌ریزی ما تکمیل پروژه ظرف یکسال آینده است.

پاپی گفت: پروژه به لحاظ اعتباری با مشکلی مواجه نیست، زیرا اعتبار مورد نیاز در بودجه شهرداری پیش بینی شده است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close