لرستانویژه ها

فرمانده سپاه لرستان: ممنوع است سپاه له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ورود کند

روزهای بروجرد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه سپاه خود را هزینه حمایت از کاندیداها نمی‌کند، گفت: ما هیچ دخالتی نمی‌کنیم اما معیارهای انتخاب اصلح را می‌گوییم.

به گزارش مهر، سردار مرتضی کشکولی در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه از جهت نگاه فرهنگی به استان ها معتقدیم که نماینده ولی فقیه در استان بومی باشد تا ظرفیت های فرهنگی و دینی را شکوفا کند، اظهار داشت:در هر استانی که نماینده ولی فقیه بومی و محلی بود در شکوفایی مسائل دینی و معنوی موثر بود.

وی با بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه جریانات مذهبی و انقلابی ساماندهی می شود، تصریح کرد: نگرانی ما این است علمای فاضل ما در قم کمتر به استان می آیند که یک نقیصه است. باید پای این آقایان به استان باز شود، ولو اینکه دو ساعت بیایند درس بدهند بروند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: غنای حوزه های ما بستگی به حضور علمای لرستانی دارد.

سردار کشکولی در ادامه به ارائه گزارشی از ظرفیت های سپاه لرستان پرداخت و گفت: حدود ۲۰۰ هزار بسیجی شناسنامه دار در استان داریم و ۴ هزار نفر در حلقه های صالحین ساماندهی شده اند.

وی با بیان اینکه مردم لرستان همگرای با انقلاب و ولایت هستند، تصریح کرد: متن مردم با اتقلاب هستند اما شاید از رفتار قوه مقننه و مجریه و قضاییه گله داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه نگاه ما این است که متن مردم ولایتمدار و انقلابی هستند، افزود: در سیل پلدختر مردم در یک چشم به هم زدن تمام دار و ندارشان رفت اما یک شعار ساختار شکنانه ندادند.

سردار کشکولی با بیان اینکه ما تمام قد در اختیار شما نماینده ولی فقیه هستیم، امیدواریم بتوانیم سربازی خود را برای ولایت و اسلام آنطور که شایسته است انجام دهیم، تصریح کرد: باید صمیمانه تشکر کنیم از آیت الله میرعمادی، خیلی وقت می گذاشت و کار می کرد، موضوع گیری ها و حضور در صحنه های مختلف ایشان قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ممنوع است سپاه له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ورود کند، اظهار داشت: ما هم به دلایل عقلی و نقلی خودمان به این نتیجه رسیده ایم که نباید سپاه را هزینه کاندیداها کنیم، هرکسی را مردم انتخاب کنند نماینده ما است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه ما هیچ دخالتی نمی کنیم اما معیارهای انتخاب را می گوییم، اینکه مردم به افراد پاکدست و دین دار رای دهند، افزود: شان خود را بالاتر از این می دانیم که سپاه را هزینه کنیم برای کاندیدای خاصی، چه اصولگرا چه افراد دیگر.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close