اخبار بروجرد

عباس گودری: ظلم برخی وزارت‌خانه‌ها به بروجرد با توزیع ناعادلانه اعتبار

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی وزارت‌خانه‌ها در زمینه توزیع اعتبار و ایجاد زیرساخت‌ها، در حق مردم شهرستان بروجرد نه تنها کم‌کاری بلکه ظلم کرده‌اند.

به گزارش مهر، عباس گودرزی در حاشیه نشست هم اندیشی دهیاران روستاهای بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از سیلاب اخیر لرستان، ۱۱ نماینده مجلس از استان لرستان، کرمانشاه و استان‌های همجوار شکایتی مطابق ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو تنظیم و ارائه کردند.

وی افزود: در این ماده بندهایی آمده است که اگر این نمایندگان از وزارتخانه‌ای شکایت می‌کند آن دستگاه باید به کمیسیون دستگاه مربوطه گزارش دهد و چنانچه در صحن مجلس آورده شود به قوه قضائیه ارائه خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسه‌ای به همین منظور روز گذشته با حضور دو نماینده از سوی دیگر نمایندگان شاکی در تهران برگزار شد و مطلب گفته شد و جمع بندی در کمیسیون عمران مجلس صورت خواهد گرفت و نتیجه گیری در صحن مجلس و بعد به قوه قضائیه ارجاع می‌شود.

گودرزی ادامه داد: این کم کاری‌ها ممکن است به یک سال وزارت خانه‌ای بر نگردد و طی سال‌های گذشته انجام شده باشد که در روند زیرساخت‌های بروجرد نه تنها کم کاری بلکه ظلم شده است.

وی تاکید کرد: در سنوات گذشته فراوانی اعتبارات داشته‌ایم اما پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهرستان بروجرد به صورت لاک پشتی بوده است و امروز با این شرایط بد اقتصادی انتظار پیشرفت پروژه‌ها بعید به نظر می‌رسد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تلاش می‌کنیم در وضع و ظرفیت موجود باز هم حق مردم شهرستان بروجرد را بگیریم.

گودرزی ادامه داد: با جلسه، تعامل، گفتگو و استیضاح تلاش می‌کنیم مطالبات مردم را پیگیری کرده و تا رسیدن نتیجه مطلوب پی گیر مسائل خواهیم بود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: یک عده می‌خواهد به مردم القا کنند که جمهوری اسلامی به بن بست رسیده است در حالی که این بن بست وجود ندارد و این بن بست در فکر و قلب ما است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر روستاها آباد شوند کشور نیز آباد خواهد شد، جمهوری اسلامی از آن مردم است و به همه عزت داده است، مسئولان باید مشکلات را حل کنند و انصافاً همه دولت‌ها در حد بضاعت خود به روستاها خدمات رسانی داشته‌اند.

به گفته گودرزی، مردم روستاهای بروجرد از توزیع اعتبارات سیل اخیر لرستان گلایه دارند که امید است با نشست‌ها بتوانیم در جهت حل مشکلات گام برداریم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close