اخبار بروجرد

رونمایی از ۳ داروی جدید دامی شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد/تولید ۱۱۰ نوع دارو تا پایان امسال

روزهای بروجرد- از سه داروی جدید دامی شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد رونمایی شد.

در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه پژوهش اثربخش و رونق تولید از سه داروی دامی تولیدی در شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس این شهرستان رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد در حاشیه این رونمایی به خبرنگار فارس گفت: یکی از این داروهای تولیدی حلال واکسن است که راه را برای ورود به دنیای تولید واکسن فراهم می‌کند.

محمود ابوالزاده از واکسن به عنوان یکی از اولویت‌ها در حوزه پدافند غیر عامل یاد و اظهار کرد: با تولید حلال واکسن، مسیر تولید واکسن‌های دامی فراهم شده است و به دنبال تحقق این مهم در آینده هستیم.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده، حلال واکسن تولید شده تا پایان ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد بیان کرد: همچنین علاوه بر تولید داروی گیاهی، یک محصول ضد انگل سه‌گانه برای نخستین بار در خاورمیانه در این شرکت تولید شده است.

ابوالزاده تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال ۷ نوع داروی جدید دیگر به مجموع تولیدات این شرکت افزوده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ قلم داروی دامی در شرکت زاگرس فارمد پارس بروجرد در حال تولید است که تا پایان امسال به ۱۱۰ نوع افزایش می‌یابد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close