لرستان

ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس در لرستان از یکشنبه آغاز می‌شود

روزهای بروجرد- معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه از یکشنبه دهم آذرماه ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس آغاز می‌شود، گفت: ستاد انتخابات تشکیل شده و آماده اجرای مراحل انتخابات است.

به گزارش مهر، محمود ثمینی در نشست با فرمانداران با اشاره به اینکه از یکشنبه دهم آذرماه ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس آغاز شده و خروجی آن با اعلام نظر هیئت های نظارت خواهد بود، اظهار داشت: انتظار همه داوطلبین برگزاری یک انتخابات قانونمند و به دور از هرگونه شبهه و در عین حال در بی طرفی کامل و منصفانه است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات بی طرفانه و در عین حال پرشور و حال را دنبال می کنیم، تصریح کرد: دوستان نیز با هر گرایش فکری و نگرش سیاسی که دارند معتقدیم بر مبنای قانون این انتخابات را برگزار می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان  با تاکید بر اینکه ملاک ما انتخاب مردم است، افزود: پس از طی مراحل قانونی به هر حال کاندیداها باید فعالیت خود را آغاز کنند و ملاک هم انتخاب مردم است و وظیفه ماهم برگزاری یک انتخاب سالم به دور از هرگونه حاشیه است.

ثمینی یادآور شد: برای اینکه این مهم را بهتر و دقیق تر انجام دهیم از فرمانداران خواسته ایم جلسات هماهنگی را بگذارند.

وی با اشاره به اینکه سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان پاسخ استعلامات را بدهیم، گفت: در رابطه با فناوری اطلاعات و دیگر مسائل پشتیبانی بررسی ها آغاز شده و از فرمانداری ها بازدید شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه تلاش می کنیم یک انسجام، هماهنگی و اشتراک فهم را در برگزاری انتخابات داشته باشیم، گفت: اینکه می گوییم فهم مشترک در اجرای انتخابات، یعنی هرکس در حوزه انتخابیه تفسیری از آراء حوزه اجرایی نداشته باشد، نگوید من قانون را اینگونه می فهمم.

ثمینی با تاکید بر اینکه شما فرمانداران مکلف خواهید بود که هیئت های اجرایی را انتخاب کنید، افزود: هیئت های اجرایی به نمایندگی از مردم حضور دارند یعنی برگزار کنندگان انتخابات هم خود مردم هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close