اخبار بروجرد

توضیح روابط عمومی آموزش و پرورش بروجرد در مورد یک مدرسه فرسوده

روزهای بروجرد- در پی انتشار تصاویر یک مدرسه در فضای مجازی که اشاره به دبستان فردوسی دارد روابط عمومی آموزش و پرورش بروجرد ضمن تکذیب این تصویر توضیحاتی داده است که در ادامه می خوانید:

“مقاوم سازی و بهسازی مدارس از وظایف مهم سازمان نوسازی مدارس می باشد و همه متولیان بافت فرسوده به ویژه اداره کل نوسازی استان و کشور در جریان بافت های فرسوده مدارس بوده و هستند و حتی در دو هفته گذشته تیمی از وزارت خانه به بروجرد اعزام و از دبستان فردوسی و دیگر مدارس فرسوده بروجرد بازدید نمودند.

بروجرد نیز مانند سایر شهرهای کشور بخشی از مدارس آن دارای بافت فرسوده و قدیمی می باشد و مدارس بروجرد همچون سایر مدارس کشور نیاز به نوسازی، بهسازی و مقاوم سازی دارد که از سوی همه مسوولین به ویژه نوسازی کشور و استان باید تدابیری اندیشیده شود.

اما در خصوص مدرسه فردوسی باید گفت این مدرسه دارای بافت قدیمی و در سال ۱۳۳۶ تاسیس شده است و سال های سال با همین بافت دانش آموزان در آن مشغول به تحصیل هستند.

تصاویری که از دبستان فردوسی بروجرد در فضای مجازی منتشر شده مربوط به مدارس بروجرد و مدرسه فردوسی نیست و صحت ندارد.

در ۱۰۰۰متری دبستان فردوسی مدرسه تازه ساز رحم دل در حال تکمیل است و بلافاصله پس از تحویل سازمان نوسازی دانش آموزان به این مدرسه نوساز انتقال داده خواهد شد.

متولیان آموزش و پرورش بروجرد همچون سایر مسوولین و شهروندان دغدغه بافت های فرسوده مدارس را دارند و بطور جد پیگیر می باشند و در خصوص مدارس فرسوده مکاتبات لازم انجام گرفته است.

امید است در سراسر کشور به ویژه شهرستان بروجرد شاهد مدارس فرسوده نباشیم.”

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بروجرد

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close