لرستان

شرکت مخابرات لرستان در بین چهار استان زیان‌ده کشور

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با بیان اینکه شرکت مخابرات جزو‌ چهار استان ضررده است، گفت: باید این ضرردهی را با درآمد زایی جبران کنیم.

به گزارش فارس، محمد قاسمی در نشست صمیمانه با انجمن‌های مردم نهاد لرستان اظهار کرد: تلاشم این است که بیشتر از گذشته در خدمت انجمن‌های مردمی باشم.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد یعنی تعامل و نه تقابل، بنابراین بزرگترین وظیفه ما این است که با دولت و حاکمیت تعامل داشته باشیم.

مدیر شرکت مخابرات منطقه لرستان گفت: ظرفیت نظام برای تعامل بسیار بالا است اما انجمن‌ها باید هنر تعامل را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بابیان اینکه در گذشته مخابرات یک شرکت دولتی و پر درآمد بود، تصریح کرد: در گذشته هدف افزایش ضریب نفوذ تلفن بود اما اکنون اهداف سازمان تغییر پیدا کرده است و ما یک شرکت خصوصی هستیم.

قاسمی تاکید کرد: در حال حاضر اولویت شرکت درآمدزایی است و این یک واقعیت است.

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان خاطرنشان کرد: اکنون شرکت مخابرات جزو‌ چهار استان ضررده است و تاکید عوامل مخابرات جبران این ضرر دهی و درآمد زایی است. 

قاسمی بیان کرد: مشکل دیگر این است که درآمد وصولی شرکت مخابرات لرستان به تهران واریز می‌شود‌‌، یعنی با جیب خالی و بدون  تجهیزات باید کار انجام دهیم.

وی افزود: در مسیر قدیمی خرم‌آباد_پل‌دختر ۱۷کیلومتر فیبر نوری روی جاده است یعنی هر آن امکان قطع آن وجود دارد‌ اما در هر صورت ترسی از مشکلات  نداریم ، زیرا نیروهای  بسیار خوبی در مخابرات فعالیت می‌کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close