لرستانویژه ها

سازمان متولی مناطق ویژه لرستان هنوز انتخاب نشده است

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پایانه صادرات سنگ جزء وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

بختیار رازانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مناطق ویژه زیرمجموعه دبیرخانه شورای عالی مناطق کشور است که براساس قوانین مطرح شده و صلاحیت‌ها انتخاب می‌کنند که چه سازمانی متولی آن باشد، اظهار کرد: در حال حاضر چندین منطقه ویژه در استان مصوب شده که شامل لرستان، بروجرد، الیگودرز و کوهدشت بوده و سازمان متولی آنها هنوز انتخاب نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: منطقه ویژه بروجرد شهرک غیرفعالی است که قصد انجام واگذاری آن را به یک سازمان متولی داشتیم اما متأسفانه به توافق نرسیدیم.

رازانی در خصوص صادرات و ایجاد پایانه‌های صادراتی در شهرک‌های صنعتی بیان کرد: منطقه ویژه در شرق لرستان به‌عنوان یک پایانه صادراتی مستقر است و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن مهیاست.

وی گفت: استان پیگیر یک پایانه صادرات سنگ است و این موضوع جزء وظایف سازمان صنعت و معدن بوده و هر کمکی که واحدهای صنعتی از ما بخواهند باید انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار کرد: اشتغال موضوع اصلی جامعه ماست و به‌عنوان متولیان صنعت باید تحقیق کنیم که چه صنایعی اشتغال ایجاد می‌کند که زیرمجموعه صنایع کوچک باشد.

رازانی بیان کرد: صنایع کوچک صنایع کاربر هستند نه سرمایه‌بر و چنانچه از صنایع کوچک حمایت شود موضوع بیکاری مرتفع خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close